Dere som venter jente..

Jeg stoler ikke helt på det nei. :-P Har jo hatt skikkelig guttefølelse helt frem til OUL, men jordmor som utførte UL sa at det var veldig vanlig at når man først hadde fått en gutt, så følte man at neste også ble det. Jeg tror nok det stemmer :-P
Har kjøpt mye rosa, men det er ingen krise hvis det blir gutt siden jeg har tatt vare på alt fra storebror :-)

Hun spurte bare på slutten av oul om vi hadde noen spm. Så vi lurte på om hun kunne se hva det ble. Jente. Hørtes bombesikker ut, meen jeg har tre brødre, bare fettere og ingen kusiner, kun onkler (inngifte tanter), nevøer og ingen nieser, og mannen har kun en bror. Stooor overvekt av gutter, men sjansene er jo ca 50/50 sies det, så :p

Samme som med vår første jente. Var helt sikker på at det var en gutt. Var 4 generasjoner siden en jente ble født på mannen sin side ;)

Men jente ble det.

Her viste hun kjønnsleppene og klitoris [emoji23] og tok fra flere vinkler og sa: her er det helt flatt [emoji23]

Oj.. skal ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt tanken på feil [emoji12] Jeg bare stoler på at det er riktig. Men nå skal jeg jo uansett på en ekstra UL i uke 24, så da kan jeg jo be dem sjekke en ekstra gang for å være sikker [emoji6]

Sniker fra desember.

Ja, jeg stoler på det. Vi har vært på 3 ultralyder (inkl. 3D) og fått samme beskjed, og på de to siste var ikke jordmoren i tvil overhode. Vi så det også selv. På OUL fikk vi også med et bilde tatt mellom beina og det er helt umulig at det kan være gutt. Vi stolte derfor på det før 3D-UL også :)

Jeg stoler ikke helt på det nei. :p Har jo hatt skikkelig guttefølelse helt frem til OUL, men jordmor som utførte UL sa at det var veldig vanlig at når man først hadde fått en gutt, så følte man at neste også ble det. Jeg tror nok det stemmer :p
Har kjøpt mye rosa, men det er ingen krise hvis det blir gutt siden jeg har tatt vare på alt fra storebror :)
Jeg hadde ingen følelse av hva det var denne gangen. Sist var jeg helt sikker på jente frem til en time før oul, da bare visste jeg at det var gutt, og det stemte. Mannen trodde det ble jente, noe som sannsynligvis stemmer.
Jeg har som deg spart på alt fra storebror, så det er jo ikke krise nei :)

Back
Topp