Dere som venter jente..

Lil-17

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
..stoler dere 100% på at det er en jente?
Når det er jente kan de jo ta feil, selv om sjansen for det kanskje ikke er så stor.

Jeg har kjøpt rosa og lilla klær, men tør ikke å ta av merkelappene før etter 3D ul i uke 27+1.

En venninne var på mange ultralyder og fikk beskjed om at de ventet en jente, kjøpte kun rosa, så sjokket var stort da det var en gutt som kom ut.

Når det er jente kan de jo ta feil, selv om sjansen for det kanskje ikke er så stor.

Jeg har kjøpt rosa og lilla klær, men tør ikke å ta av merkelappene før etter 3D ul i uke 27+1.

En venninne var på mange ultralyder og fikk beskjed om at de ventet en jente, kjøpte kun rosa, så sjokket var stort da det var en gutt som kom ut.
Jeg venter ikke jente, men skjønner at du tenker litt ekstra på det. Har også venner som har fått beskjed om at de skal ha jente men fått en gutt i stede. Har faktisk hørt omvendt også. Ei venninne av min mor fikk beskjed om gutt hele veien, men det kom ut ei jente. Viste seg at de hadde sett navlestrengen som penis:wacky:

Jeg venter ikke jente, men skjønner at du tenker litt ekstra på det. Har også venner som har fått beskjed om at de skal ha jente men fått en gutt i stede. Har faktisk hørt omvendt også. Ei venninne av min mor fikk beskjed om gutt hele veien, men det kom ut ei jente. Viste seg at de hadde sett navlestrengen som penis:wacky:
Oj, heh det er vel litt ekstra uvanlig kanskje :P
Tenker at på 3D så ser vi jo det ekstra tydelig.
Med storebror fikk vi bilde av snurrebassen, så der var det ingen tvil i alle fall :P

Stoler på det ja, hvis det ikke blir det så har vi mange som kommer til å få gaver. Og litt rosa må no gå fint på en gutt og [emoji23]

Spurte jordmor på oul om hun var 100% sikker og hun svarte ja. Hadde hun svart mer usikkert hadde det kanskje vært litt annerledes [emoji4]

Hmm hun som tok oul var 99% sikker på at det var jente og sa at det var veldig tydelig at det var jente flere ganger så har tenkt at da må det jo stemme. Blir litt av en overraskelse om det viser seg å være en gutt nå.

Oj, heh det er vel litt ekstra uvanlig kanskje :p
Tenker at på 3D så ser vi jo det ekstra tydelig.
Med storebror fikk vi bilde av snurrebassen, så der var det ingen tvil i alle fall :p
Ja det er veldig uvanlig heldigvis. Vi har fått bilde av snurrebassen lit lillegutt i magen nå, så her er det ingen tvil :p:joyful:

Venninnen min fikk beskjed 3 ganger (ulike ul'er) at det var gutt... ut kom ei jente... ;)

Har veldig mye nøytralt i de minste størrelsene etter de to eldste siden vi ikke visste kjønn med de. Kjøper veldig lite rosa når det gjelder utstyr, men har strikket litt i rosatoner nå etter at vi fikk vite.
Jeg stoler på det de sa, men siden jeg er veldig lite rosa av meg så går jeg ikke amok med kjoler, rosa og blonder. Og som sagt har vi mye klær etter de eldste i de fleste størrelser så vi trenger strengt tatt ikke så mye.

Hehe, skjønner tanken din
Men på hu førsta her, så var det ikke tvil sa at de. De såg kjønnsleppene så da stilte jeg ikke flere spørsmål om de var sikker

Jeg tok Panorama/Harmoni test i sommer og den viste 99% jente og alle uh har vist også en jente, så jeg må bare stole på :)

Jeg har tatt Harmony test, 99% sannsynlighet for XX kromosom :D Var på OUL forrige uke, da var jordmor på vei til å si at vi ventet gutt, men når hun skjønte at vi viste hva det var, så lette hun i 10 minutter til før hun konkluderte med jente ;) Da hadde hun sett navlestrengen som penis :P Men jeg var jo såpass sikker på jente selv, at jeg kjøpte en rosa sparkebukse allerede når jeg var 6 uker på vei :P

Jeg gikk ifra å være 99% overbevist om at det var gutt til de siste ukene før oul legge merke til selv at det er en jente inni der :p og det var det ifølge hun som tok ultralyden. Nå var ikke babyen særlig sjenert heller. Så vi klarte å se det før hun fortalte kjønnet til oss. Så jeg er ikke bekymret for at vi "vet" feilt kjønn :p

Må jo nesten bare stole på at det er riktig :P
Jeg synes fortsatt at det er litt uvirkelig at vi venter en liten jente ;)

Jeg gikk ifra å være 99% overbevist om at det var gutt til de siste ukene før oul legge merke til selv at det er en jente inni der :p og det var det ifølge hun som tok ultralyden. Nå var ikke babyen særlig sjenert heller. Så vi klarte å se det før hun fortalte kjønnet til oss. Så jeg er ikke bekymret for at vi "vet" feilt kjønn :p
Er jo greit når en ser det selv, vi hadde ikke sjans til å kunne se det selv :P

Hehe ja da skjønner jeg at det er vanskelig å skjønne det :p
Hun spurte bare på slutten av oul om vi hadde noen spm. Så vi lurte på om hun kunne se hva det ble. Jente. Hørtes bombesikker ut, meen jeg har tre brødre, bare fettere og ingen kusiner, kun onkler (inngifte tanter), nevøer og ingen nieser, og mannen har kun en bror. Stooor overvekt av gutter, men sjansene er jo ca 50/50 sies det, så :P

Jordmor sa at hun var helt sikker på vår oul da hun hadde sett flere ganger at det var jente. Hun sa at hun kunne se kjønnsleppene,så da er det vel ingen tvil i værtfall. :)

Jeg har fått vite samme kjønn på tre ulike ultralyder gjort av tre forskjellige personer som ikke har visst hva vi har blitt fortalt tidligere, så vi føler oss rimelig sikre på at det stemmer. Jeg får hvertfall en til ultralyd før fødselen. Blir nok å be dem om å sjekke da også, bare fordi :p

Jordmor var ganske sikker på OUL at det var jente. Hun fikk tatt et skikkelig bra bilde der også vi kunne se jentetissen[emoji5] og på de andre bildene sa hun også at det var jente.

Så jeg håper det stemmer da jeg har kjøpt mye rosa[emoji16][emoji16]

Jordmor på OUL sa at hun var ganske sikker på at det var jente. Men jeg tør ikke stole 100% på det ennå. Er så uvirkelig, ønsket meg veldig en jente og var sikker på at det var en gutt til vi skulle få. Men vi skal på ny UL om noen uker, så håper de kan si det ennå tydeligere at det er jente da :)

Back
Topp