Dere som venter gutter..

Luckas eller Tobias[;)]
 
Hos oss skal lillemamm hete Leo [:D]
 
Er enda i tenkeboksen, men skal ikke ha noen som har navn skrevet på engelsk (max, alexander, philip, christopher +++)[:'(]
Har tenkt på Sindre Aleksander etter min døde lillebror eller kanskje Simon Aleksander.

Men tiden får vise.
 
Tja. Vi er nesten like blenke nå som sist. Da kom det av seg selv da han var en dag gammel[:)] Enn så lenge har vi tenkt på Nicolay, men vi vet ikke. Vil i allefall ikke ha noe 'topp ti' navn...
Vi har Johannes og Jacob fra før, men vi vil ikke ha enda en på J, for det går nok i surr allerede[:D]
 
ORIGINAL: Luna_girl

har en som heter Casper fra før, har tenkt litt på Tobias:) meeeen er veldig usikker.. mattias er jo veldig fint,godt at vi har noen månder igjen på å bestemme oss:)

 
sprøtt... akkurat disse to det stod mellom hos oss [:D][;)]
 
vi sliter sinnsykt med å finne på navn til guttene, hadde det bare vært 1 så hadde det vært enklere men synes det er vanskelig å finne to som passer sammen.
men disse er NOEN av tankene våre (vel egentlig mest mine)[:@]
Ulrik , Nathanael , Oliver , Sebastian , William , Felix, Nicklas , Dennis...
ja det er iallefall noen av tankene jeg har gjort meg!  Men føler at jeg er litt i uvisshet om hva vi lander på! Var MYE lettere forrige gang![8|]
 
Det blir en liten Loke gutt :)
 
ORIGINAL: Killingene

vi sliter sinnsykt med å finne på navn til guttene, hadde det bare vært 1 så hadde det vært enklere men synes det er vanskelig å finne to som passer sammen.
men disse er NOEN av tankene våre (vel egentlig mest mine)[:@]
Ulrik , Nathanael , Oliver , Sebastian , William , Felix, Nicklas , Dennis...
ja det er iallefall noen av tankene jeg har gjort meg!  Men føler at jeg er litt i uvisshet om hva vi lander på! Var MYE lettere forrige gang![8|]



Hei du! Jeg jobber med ei som har tvillinger som heter Nicklas og Tristan :) Ser du har Niclas som en av dine favoritter..bare en tanke :) Synes det er så søte navn sammen :)
Lykke til :)
 
Back
Topp