Dere som venter gutter..

Mamman til Magnus

Glad i forumet
hva skal de søte små hete? [:)]

Det er ikke helt bestemt ennå men nå står det mest mellom Oliver eller Casper. [:)] Men jeg må jo se om han kler navnet sitt også.

Hvis vi fikk gutt, skulle han hete Bernhard, etter min bestefar. Har aldri vært en sånn som drømte om å bli mor da jeg var 10 år, men jeg har hele livet visst at fikk jeg en gutt, skulle det være navnet.

Meeen, blir visst to jenter på oss gitt, og flere barn skal vil ikke ha, så lille snuppa i magen får kanskje hete... Bernine?[:D][:D][:D]

Oliver heter gutten min[:D]

Blir enten Mats eller Andreas

ayla sofie

David Alexander skal luringen hete [:)], David er etter min svigerfar!

Vi har ikke blitt enige enda. Jeg syntes igrunn guttenavn er veldig vanskelig, men har noen favoritter som Marius, Jonas eller Emil. Må finne på to også, og det gjør det jo ikke noe lettere :) Men kommer 

Han er fremdeles navnløs og kommer tydeligvis til å være det en lang stund enda..
Finner ingen navn...Skjønner ikke att det skal være så vanskelig altså[:)]

hm.. det er så vanskelig, men vi har et par alternativ.. Tobias, Sebastian, Casper eller Emil.. så får vi se hva lillegullet ser ut som når han kommer:)
Skal på 3d ul på tirsdag så da blir vi kanskje litt mer enig:)

william james er på topp nå.
eller så blir det kanskje william martin (engelsk uttale på martin)
jeg har også veldig lyst å kalle han opp etter min bestefar mikael (uttales mikal) så d blir litt spesiellt, d vil jeg ha, william mikael. men sambo er veldig lite interresert i å kalle han opp etter noen siden han mener det blir urettferdig.

ellers liker jeg håvard veldig godt, sambo har en død bror som heter det. men vi får se.

Vår lille prins skal hete Tobias Endré [:D]

Hadde det vært en gutt så skulle han hett Oliver [:D] Det ble det ikke.... [;)]
Har en Casper og Mathias Theodor fra før [:D]

Vi venter en liten Adrian[:D]

Vi har ikke peil enda..
Vi må nok bare fortsette å tråle navneboka..

Har litt lyst på Sebastian August eller noe[:)]

har en som heter Casper fra før, har tenkt litt på Tobias:) meeeen er veldig usikker.. mattias er jo veldig fint,godt at vi har noen månder igjen på å bestemme oss:)

Back
Topp