Dere som venter gutt

Nå så jeg ul bilde, og der ser virkelig ut som en gutt ja :happy: med jenta så var det kun 2 streker mellom beina, og slik som dette så guttene sine ul bilder ut :happy:

Må nok bare satse på at det stemmer, så utrolig spent på oul neste uke, og far tror ikke noe på at det er en gutt, så er ikke rart jeg blir usikker, selv om jeg føler det er en gutt :angelic:
 
Har OUL om først 2 uker så har ikke fått det bekreftet etter det.. men det var tydelig en liten dings der:playful: blir veldig overrasket om det plutselig viser seg å være jente på oul:p

Da krysser vi for det :) vi har oul til mandag, så det blir veldig veldig spennende :happy:
 
Må nok bare satse på at det stemmer, så utrolig spent på oul neste uke, og far tror ikke noe på at det er en gutt, så er ikke rart jeg blir usikker, selv om jeg føler det er en gutt :angelic:
Når jeg var gravid med vår første, så var jeg 100% sikker på at det var jente, mens pappaen sa at han lager bare gutter (har 3 gutter fra før) så han fikk litt sjokk når de sa at det var jente på oul, men min magefølelse stemte :happy:
Lykke til på oul i neste uke :happy:
 
Når jeg var gravid med vår første, så var jeg 100% sikker på at det var jente, mens pappaen sa at han lager bare gutter (har 3 gutter fra før) så han fikk litt sjokk når de sa at det var jente på oul, men min magefølelse stemte :happy:
Lykke til på oul i neste uke :happy:

Magefølelsen stemte på første jenta vår også :Heartpink imens med nr to hadde vi bestemt oss for å ikke vite, så da svingte den veldig! Men nå har den sagt gutt hele tiden, så jeg satser på det. Tusen takk, blir spennende å se om vi får det bekreftet :Heartblue
 
Hvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil :angelic: noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt? :Heartblue

Vis vedlegget 330301

Her er vår gutt :p ganske tydelig på ditt bilde også syns jeg :)
 

Vedlegg

  • 95729B51-F525-4669-A8AC-A5E9F57EAB46.jpeg
    95729B51-F525-4669-A8AC-A5E9F57EAB46.jpeg
    31,7 KB · Visninger: 68
Her er vår gutt :p ganske tydelig på ditt bilde også syns jeg :)
På et tidspunkt er jo jenteunderlivet også utstikkende, mine "guttebilder" har tydelig pung og pilt. Jenter har 3 streker, noe bildene deres også har, så føler det kan liiiten prosent tvil uansett der
 
Sniker.
Bildet ditt ser veldig likt ut som det første som åpenbarte seg på skjermen på vår oul. Det er en gutt i følge jordmor. :)
 
På et tidspunkt er jo jenteunderlivet også utstikkende, mine "guttebilder" har tydelig pung og pilt. Jenter har 3 streker, noe bildene deres også har, så føler det kan liiiten prosent tvil uansett der

For å si det sånn, ul i uke 40 viste veldig tydelig pung her, så ingen tvil. Var heller ingen tvil i følge jordmødre og leger både på oul og uke 20 :)
 
Her er vår gutt :p ganske tydelig på ditt bilde også syns jeg :)

Tusen takk for bildet, er enig i at det ikke er så veldig ulikt! Blir så spennende å se om det faktisk er en gutt :) det viktigste er jo selvsagt at babyen er frisk, men med to jenter så hadde det vært så utrolig stas med en gutt :Heartblue
 
På et tidspunkt er jo jenteunderlivet også utstikkende, mine "guttebilder" har tydelig pung og pilt. Jenter har 3 streker, noe bildene deres også har, så føler det kan liiiten prosent tvil uansett der

Fram til uke 12 mener de jo at de er veldig like, men fra uke 14 så skal det jo ikke være noe problem å skille de, så lenge de ligger riktig til :happy:
 
Fram til uke 12 mener de jo at de er veldig like, men fra uke 14 så skal det jo ikke være noe problem å skille de, så lenge de ligger riktig til :happy:
Var 2 stykk på fb som nettopp har fått kontrabeskjed på oul etter å ha fått vite en ting i uke 15-16 :confused:
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Tusen takk for bildet, er enig i at det ikke er så veldig ulikt! Blir så spennende å se om det faktisk er en gutt :) det viktigste er jo selvsagt at babyen er frisk, men med to jenter så hadde det vært så utrolig stas med en gutt :Heartblue

HVis bildet ditt er fra uke 16 så ville jeg blitt veldig overraska om det ikke var gutt altså :p 100% garanti får man aldri, men er lettere å bli sikker på en gutt enn jente. Jeg var på flere ultralyder og ingen var noen gang i tvil. Nå har jeg en uke til termin og var på ultralyd forrige uke og det var DEN pungen på skjermen :hilarious:
 
Var 2 stykk på fb som nettopp har fått kontrabeskjed på oul etter å ha fått vite en ting i uke 15-16 :confused:

Det vil alltid være noen som får en annen beskjed. Men da har det veldig ofte ikke vært så tydelig da ;)
 
HVis bildet ditt er fra uke 16 så ville jeg blitt veldig overraska om det ikke var gutt altså :p 100% garanti får man aldri, men er lettere å bli sikker på en gutt enn jente. Jeg var på flere ultralyder og ingen var noen gang i tvil. Nå har jeg en uke til termin og var på ultralyd forrige uke og det var DEN pungen på skjermen :hilarious:

Husker ikke helt hvilken dag, men var i uke 16, ikke helt fullgåtte 16 uker, men han kunne ikke skjønne at det var en jente, selv om han ikke kunne si det med sikkerhet :angelic: men det kan de vel aldri så tidlig. Blir veldig veldig spennende å se på mandag, har trodd det har vært gutt hele veien, men man begynner plutselig å tvile, for mannen er så negativ i fare for å bli skuffet:p masse lykke til med innspurten :Heartblue
 
Husker ikke helt hvilken dag, men var i uke 16, ikke helt fullgåtte 16 uker, men han kunne ikke skjønne at det var en jente, selv om han ikke kunne si det med sikkerhet :angelic: men det kan de vel aldri så tidlig. Blir veldig veldig spennende å se på mandag, har trodd det har vært gutt hele veien, men man begynner plutselig å tvile, for mannen er så negativ i fare for å bli skuffet:p masse lykke til med innspurten :Heartblue

Er tidlig å si helt sikkert, men det er hvertfall mye tidligere jenter og gutter ser veldig like ut :) skjønner hva du mener, hehe. Jeg hadde også magefølelse på gutt hele veien siden jeg hadde hyperemesis med storesøster og nå var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Så jeg "visste" det var gutt :p
Tusen takk! ❤️
 
åå koselig !! :love7 Etter å ha sett våre bilder og de som ligger her (av gutter) er det «helt likt», og jordmor bar bombesikker på at vi skulle ha gutt hah

Så stas! Det har ikke vært noe tvil på de tre ultralydene vi har vært på etter uke 15, så det er veldig stas :Heartblue
 
Back
Topp