Dere som venter gutt

Mgr

Betatt av forumet
Hvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil :angelic: noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt? :Heartblue

165131895.jpg
 
Last edited:
Sniker

Her så det ganske likt ut og ut kom en gutt :)
 
Hvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil :angelic: noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt? :Heartblue

Vis vedlegget 330261
Får ikke sett ul bilde, men når jeg var på oul med minste, så var det ingen tvil om at det var gutt, så det før jordmor spurte om vi ville vite :happy:
 
Hvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil :angelic: noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt? :Heartblue

Vis vedlegget 330261

Sniker
Fikk vite gutt i uke 16 :) det stemte da han kom ut.
Og en venninne fikk også vite gutt i uke 16
 
Vi fikk vite at vi fikk gutt i uke 12, og det stemte :)

Er sjeldent de ser/sier feil om gutt, sa de på OUL forrige gang.
 
Uke 17. Var tydelig pung og snabel på oul. Fikk bilde fra undersiden
 
Sniker
Ei venninne fikk vite gutt i uke 15, men på oul var det ei jente. Ut kom også ei jente :happy: de kan absolutt ta feil!
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Får ikke sett ul bilde, men når jeg var på oul med minste, så var det ingen tvil om at det var gutt, så det før jordmor spurte om vi ville vite :happy:

Vet ikke helt hvorfor bildet ikke dukket opp, men nå håper jeg det ligger der :angelic: skal på oul om 1,5 uke, så får vel svaret da, har bare gått litt angst for at vi har kalt han lillebror fortidlig :Heartblue
 
Vi fikk vite at vi fikk gutt i uke 12, og det stemte :)

Er sjeldent de ser/sier feil om gutt, sa de på OUL forrige gang.

Det er det jeg har hørt også, men så var det en bekjent i går som sa i går ta hun hadde hørt det var ofte de tok feil av gutt og at det ble jente :sorry:
 
Sniker
Ei venninne fikk vite gutt i uke 15, men på oul var det ei jente. Ut kom også ei jente :happy: de kan absolutt ta feil!

Det er det som bekymrer meg plutselig, spiller jo ingen rolle, og vi har kanskje vært dumme og sagt til storesøstrene at det er en lillebror, men legen virket liksom så sikker :sorry:
 
Det er det jeg har hørt også, men så var det en bekjent i går som sa i går ta hun hadde hørt det var ofte de tok feil av gutt og at det ble jente :sorry:

Der var det de sa på OUL til meg, men jeg hadde nok tatt det med en klype salt om de viste tegn til å være usikker :) Jeg har gått til en privat og dyktig gynekolog både i dette og forrige svangerskap , og føler han kan mer og vet mer om hvordan se kjønn enn de offentlige jeg har møtt på KK. Så kanskje det er litt ulikt, det også? :)
 
Der var det de sa på OUL til meg, men jeg hadde nok tatt det med en klype salt om de viste tegn til å være usikker :) Jeg har gått til en privat og dyktig gynekolog både i dette og forrige svangerskap , og føler han kan mer og vet mer om hvordan se kjønn enn de offentlige jeg har møtt på KK. Så kanskje det er litt ulikt, det også? :)

Det er helt sikkert litt ulikt. Vi var privat i uke 16, og skal på oul om 1,5 uke på Ullevål, så håper jo at følelse om gutt og det han fant på ultralyd sist stemmer :) er de usikre på Ullevål tar vi en ny privat, for denne siste gangen så skal vi vite kjønnet med sikkerhet:angelic:
 
Synes absolutt det ser ut som gutt ja. Jeg har ul bilder liggene fra 4 jente svangerskap og de ser ikke slik ut mellom bena:D

Venter selv gutt og det var ikke problem å se 13+3;)
 
Eg har 2 jenter fra før, de så heeeeilt annerledes ut på ul en denne guttebassen:hungry:
 
Synes absolutt det ser ut som gutt ja. Jeg har ul bilder liggene fra 4 jente svangerskap og de ser ikke slik ut mellom bena:D

Venter selv gutt og det var ikke problem å se 13+3;)

Så spennende å vente gutt etter 4 jenter da :happy: jeg må nok bare slå meg til ro med at han har sett riktig og at drømmen om å faktisk få en av motsatt kjønn blir virkelig :Heartpink:Heartpink:Heartblue
 
På privat ul i uke 16 fikk vi beskjed om at det var gutt:happy: bildet er ganske så likt som det du har lagt ut også:angelic:
 
Hvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil :angelic: noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt? :Heartblue

Vis vedlegget 330301
Nå så jeg ul bilde, og der ser virkelig ut som en gutt ja :happy: med jenta så var det kun 2 streker mellom beina, og slik som dette så guttene sine ul bilder ut :happy:
 
Så herlig å høre :happy: fikk dere bekrefter dette senere? :angelic:
Har OUL om først 2 uker så har ikke fått det bekreftet etter det.. men det var tydelig en liten dings der:playful: blir veldig overrasket om det plutselig viser seg å være jente på oul:p
 
Back
Topp