Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke sett ul bilde, men når jeg var på oul med minste, så var det ingen tvil om at det var gutt, så det før jordmor spurte om vi ville viteHvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt?
Vis vedlegget 330261
Hvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt?
Vis vedlegget 330261
Får ikke sett ul bilde, men når jeg var på oul med minste, så var det ingen tvil om at det var gutt, så det før jordmor spurte om vi ville vite
Sniker
Fikk vite gutt i uke 16 det stemte da han kom ut.
Og en venninne fikk også vite gutt i uke 16
Vi fikk vite at vi fikk gutt i uke 12, og det stemte
Er sjeldent de ser/sier feil om gutt, sa de på OUL forrige gang.
Sniker
Ei venninne fikk vite gutt i uke 15, men på oul var det ei jente. Ut kom også ei jente de kan absolutt ta feil!
Det er det jeg har hørt også, men så var det en bekjent i går som sa i går ta hun hadde hørt det var ofte de tok feil av gutt og at det ble jente
Der var det de sa på OUL til meg, men jeg hadde nok tatt det med en klype salt om de viste tegn til å være usikker Jeg har gått til en privat og dyktig gynekolog både i dette og forrige svangerskap , og føler han kan mer og vet mer om hvordan se kjønn enn de offentlige jeg har møtt på KK. Så kanskje det er litt ulikt, det også?
Synes absolutt det ser ut som gutt ja. Jeg har ul bilder liggene fra 4 jente svangerskap og de ser ikke slik ut mellom bena
Venter selv gutt og det var ikke problem å se 13+3
På privat ul i uke 16 fikk vi beskjed om at det var gutt bildet er ganske så likt som det du har lagt ut også
Nå så jeg ul bilde, og der ser virkelig ut som en gutt ja med jenta så var det kun 2 streker mellom beina, og slik som dette så guttene sine ul bilder utHvor tydelig har kjønnet vært på ultralyd? Vi var på ultralyd i uke 16 og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig får en liten gutt, men plutselig har jeg blitt så usikker på om han kan ha sett feil noen som har fått liknende ultralydbilder og fått gutt?
Vis vedlegget 330301
Har OUL om først 2 uker så har ikke fått det bekreftet etter det.. men det var tydelig en liten dings der blir veldig overrasket om det plutselig viser seg å være jente på oulSå herlig å høre fikk dere bekrefter dette senere?