Dere som strikker

Nei... men det er egentlig bare fordi jeg bruker så sykt lang tid på å strikke, også er jeg ganske stor, så det hadde sikkert tatt ett år, også hadde jeg blitt fryktelig lei!
 
Strikker mer til meg selv enn til andre generelt. Blitt endel til ungen nå i det siste, men liker å lage gensere, sjal og sokker til meg selv også :D
 
Jeg har flere ganger kjøpt garn for å strikke til meg selv, men det har foreløpig endt opp som barneklær. :p
 
Altså, jeg er ingen god strikker...Så når jeg har fått til et verk, går det til meg og jeg er drit stolt....når jeg er mer dreven, går det til gaver , familie og venner.

Strikke så enkelt som putetrekk i Marius/ Fana mønster, lue, pannebånd og ull pledd. Som jeg har dreisen på til en viss grad med hjelp YouTube .

Jeg strikket min første ull sokk forrig helg hos ei dreven venninne. Så strikker den andre alene hjemme denne helgen. Har igjen fot lengde og tå . Den blir min eller dattern sin. Haha...må øve før det blir gitt vekk :p
 
Jeg har begynt på en lue til meg selv nå. Med litt bling på. Veldig usikker på om det vil vises. Men jeg trenger en lue, så det må få litt prioritering. Akkurat ferdig med vottene til lillejenta Må bare feste trådene. Skal strikke ferdig tomler på en gave, og så er det bare et prosjekt i julegave som står igjen. Jeg har lånt bort boka som har oppskriften, så jeg lå vente likevel. Så jeg føler at jeg kan ta meg tid til å strikke noe til meg selv nå ^^
 
Jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg, endelig, har begynt på min første egostrikk!
Dåpskjole til minste og Marius genser til mannen er det siste som ble ferdig her i hus. Nå holder jeg på med Marius genser til eldste og sorbetcardigan til meg selv :D
Kos deg du ;)
 
Jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg, endelig, har begynt på min første egostrikk!
Dåpskjole til minste og Marius genser til mannen er det siste som ble ferdig her i hus. Nå holder jeg på med Marius genser til eldste og sorbetcardigan til meg selv :D
Kos deg du ;)

Bilde?
 
Ikke så ofte hittil, men ble nettopp ferdig med en lue til meg selv og holder nå på med en Marius-genser. Også til meg selv :)
 
Back
Topp