Dere som strikker

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Strikker dere noen ganger noe til dere selv?

Jeg holder på med et ego-prosjekt nå, en genser til meg selv, men av en eller annen grunn sitter jeg meg litt "dårlig samvittighet" over at jeg faktisk lager noe til meg selv og ikke ungene eller mannen.
Og, ja jeg vet det er teit :p
 
Strikker dere noen ganger noe til dere selv?

Jeg holder på med et ego-prosjekt nå, en genser til meg selv, men av en eller annen grunn sitter jeg meg litt "dårlig samvittighet" over at jeg faktisk lager noe til meg selv og ikke ungene eller mannen.
Og, ja jeg vet det er teit :p
Har selv strikket noe til meg selv selv om jeg har strikket til samboeren og ei anna. Trenger da ikke å få dårlig samvittighet [emoji85][emoji85] du strikker jo selv hva du ønsker å strikke og hvem det skal være til
 
Jeg strikker på egoprosjekter jeg og, ved siden av masse annet. Strikking er min hobby, og jeg prøver å kun strikke det jeg har lyst til og ikke plages med dårlig samvittighed for det! :) Men har en mariusgenser til mannen som jeg har "holdt på med" i snart to år, kjenner litt på samvittigheten der altså. Spesielt fordi jeg har strikka masse annet i mellomtiden, blandt annet fire gensere til meg selv! :p
 
Strikket i 3,5 år og for første gang strikker jeg egoprosjekt! En lilja cardigan av deilig, myk tråd!

DC0339FB-AED0-4D6C-ABDF-502ADBC4F651.jpeg

Blir ikke direkte truffet av den dårlige samvittigheten. Men merker jeg i stor grad ønsker strikke alt for mye enn hva jeg har tid og kapasitet til. Så må prioritere :) Strikker alltid 2-3 prosjekter parallelt for å få litt forandring så nå er både jakken over, en kyse til Leah og et tykt teppe til vognen på pinnene.
 
Jeg har strikket en vott til meg selv ^^
Vott nr 2 kommer når jeg er ferdig med alt det andre jeg skal strikke ^^
 
Jeg har stort sett 4-5 prosjekter konstant som jeg bytter på. 1 eller 2 av de går under egostrikk.
Akkurat nå har jeg kun to egoprosjekter som strikkes på fordi de har ligget så lenge at jeg må få de ferdig. :p
 
Strikker til meg også ja. Med god samvittighet. Jeg bruker jammen nok timer og penger på det så [emoji39] Jeg fortjener strikkeplagg selv også
 
Aldri strikket noe til meg selv. Skal vurdere det etter alle prosjektene jeg har på vent :D
 
Og du trenger vel ikke ha dårlig samvittighet. Gøy å strikke noe til seg selv, jo!
 
Oh Yes. Strikker til meg selv ja. Bestemødrene strikker til mini og mannen er av den varme typen som ikke går mye med hjemmestrikk. Så null dårlig samvittighet
 
Akkurat strikket til meg selv og har enda to planer til meg selv [emoji28] innimellom litt barselgavestrikking.... samboer kommenterte her om dagen jeg bare strakk til andre eller meg selv for tida og ikke jentungen [emoji85]
 
Strikker dere noen ganger noe til dere selv?

Jeg holder på med et ego-prosjekt nå, en genser til meg selv, men av en eller annen grunn sitter jeg meg litt "dårlig samvittighet" over at jeg faktisk lager noe til meg selv og ikke ungene eller mannen.
Og, ja jeg vet det er teit :p
Ja, nå er du teit ;) Strikk til deg selv og kos deg med det. Selvsagt skal du strikke til deg selv også.
Og når du er ferdig med det så kan du strikke sokker til meg av restegarn i kule farger ;) :p
 
Eeehm må tenke ganske hardt nå. Tror ikke jeg har strikket noe ferdig til meg selv faktisk! Jobber med ei kofte, hvor ermene er ferdig i alle fall. Ikke lagt opp til bol enda. Og så vurderer jeg å beholde et par lange ullstrømper selv, de passer perfekt på foten min og er litt av et arbeid bak dem! Eller, dem og dem, jeg har bare strikka ferdig den ene der. :p
 
Strikker dere noen ganger noe til dere selv?

Jeg holder på med et ego-prosjekt nå, en genser til meg selv, men av en eller annen grunn sitter jeg meg litt "dårlig samvittighet" over at jeg faktisk lager noe til meg selv og ikke ungene eller mannen.
Og, ja jeg vet det er teit :p
Har laget et par sokker, votter og 2 gensere til meg selv. Hadde også dårlig samvittighet når jeg strikka til meg selv. Men jeg trenger ull klær til vinteren da jeg er mye ute på ski og turer:)
 
Back
Topp