Dere som strikker.

Spør i vei du:)
Jeg syns jeg gjorde noe feil, for det ble ikke sånn på bilde. :p

Jeg har ikke skjønt hvordan man strikke vr bord.
1 runden strikker jeg 2r og 2vr, men på en video jeg så, så skal man strikke feil vei tilbake? Hvordan gjør man det når man skal strikke rundt? :p
 
Jeg syns jeg gjorde noe feil, for det ble ikke sånn på bilde. :p

Jeg har ikke skjønt hvordan man strikke vr bord.
1 runden strikker jeg 2r og 2vr, men på en video jeg så, så skal man strikke feil vei tilbake? Hvordan gjør man det når man skal strikke rundt? :p
Om du strikker i rundt fortsetter du bare med 2 r og 2 v slik at det kommer oppå hverandre;)
Den videoen var sikkert om de strikket frem og tilbake, da blir det slik du sier.
 
Om du strikker i rundt fortsetter du bare med 2 r og 2 v slik at det kommer oppå hverandre;)
Den videoen var sikkert om de strikket frem og tilbake, da blir det slik du sier.
Var det jeg prøvde på men syns ikke det ligna. Hehe :p
 
Var det jeg prøvde på men syns ikke det ligna. Hehe :p
Ikke så lett å se på de første omgangene. Men du skal kunne se at de 2 vrange kommer over de vrange fra forrige omgang og de 2 rette over de rette. Om du strekker litt i det så ser en det bedre;)
 
Ikke så lett å se på de første omgangene. Men du skal kunne se at de 2 vrange kommer over de vrange fra forrige omgang og de 2 rette over de rette. Om du strekker litt i det så ser en det bedre;)
Ja, skal prøve litt etterpå. :)
 
Ja, man slipper den kanten det kan bli om man ikke er påpasselig:)
Da skal jeg prøve det på halsen jeg skal strikke til storebror.
Fikk ett sånt lite "hakk" på frøkna sin.
Kjøpte rødt og blått garn.til storebror sin.nå, er usikker på hva slags mønster jeg skal prøve meg på. Striper kanskje?
Eller noe annet som.er fint?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Da skal jeg prøve det på halsen jeg skal strikke til storebror.
Fikk ett sånt lite "hakk" på frøkna sin.
Kjøpte rødt og blått garn.til storebror sin.nå, er usikker på hva slags mønster jeg skal prøve meg på. Striper kanskje?
Eller noe annet som.er fint?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Striper er fint. Mønster er også fint, spørs litt hvordan type hals du strikker. Men feks . en traktor?:)
 
Hvordan går det med strikkingen? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det går greit. Måtte begynne på nytt etter litt tull og da gikk det bedre. Orker ikke å strikke så mye pr kveld, men har strikket over 2 cm med vr bord. :D
 
Striper er fint. Mønster er også fint, spørs litt hvordan type hals du strikker. Men feks . en traktor?:)
Det blir striper ;-)
Han ville det selv. Tror.ikke jeg begir meg utpå traktormønster på fristrikk :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp