Dere som samsover?!

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Hvor lenge samsov dere med babyn ?

Samsover litt enda vi, er 6 mnd nå, prøver å venne litt av men, er ikke enkelt [&:]

ca.8 mnd.da var hun klarfor det[:)] da sluttet jeg og med nattpupp så da gikk det seg til selv.

Samsover vel stort sett med eldste enda (hun blir 3 år om 9 dager).
Men vi samsov HVER natt frem til hun var nesten 2 år.

Yngste samsov til hun var 3 mnd., siden har hun ligget i egen seng på eget rom, og får absolutt ikke til å sove sammen med noen...

Vi samsover ennda[:D]

Stemte 6-12 mnd, fordi Nora er åtte måneder og vi sover sammen enda.

Dere som samsover såpass lenge, hvordan er det med partner/sex-liv egentlig?

Jeg hadde ammemadrass som jeg dro med meg rundt omkring i huset! He,he! [:D]
Hun sovnet som regel ved brystet og ble lagt ned på ammemadrassen, eller så la jeg hun god og mett ned på ammemadrassen, og så sovnet hun av seg selv. Da lå hun mellom oss på sofaen resten av kvelden.
Når vi la oss, tok vi hun med oss opp på soverommet og la hun i sprinkelsenga.
Når hun våknet for melk, tok jeg hun opp i senga, ammet hun, og la ammemadrassen øverst i midten av senga vår, og sov sammen til morgenen.
Har vel samsovet lite etter 6-9 mnd alderen.
Og samsover aldri nå.
Nettopp fått eget rom, hun var da 13 mnd.

Nr en: De første månedene konstant, etter fire mnd kun når hun ville.
Nr to: Fire år
Nr tre: to mnd max.

vi samsov vel ikke, men han kom oppi senga rundt tidlimorgen for å få pupp så sov vi sammen til vi ville stå opp[:D]
fram til han var 6mnder, da fikk han eget rom!

Annet - Kan vel regne på 4 hender gangene det har skjedd (hun er nå 13 mnd. )

hun har alltid ligget i egen seng å sovet, ville ikke risikere uvane til hun ble større.
Fikk beskjed på HS at de ikke skulle ligge i samme seng som oss, fordi da var faren større for krybbedød av flere forskjellige årsaker..

6mnd ca.

Amma ikke, så var ikke derfor vi samsov.
Slutta fordi det ble naturlig at hun skulle sove i egen seng.

Eksisterer ikke. Mannen sover på sofaen [8D]

Til ho var ca. 4mnd

Samsoving minsker risikoen for krybbedød da [8|] Hyppigere oppvåkninger + at man er mer var når man ligger rett ved babyen.

ORIGINAL: Kaosbarn ilf.

Samsoving minsker risikoen for krybbedød da [8|] Hyppigere oppvåkninger + at man er mer var når man ligger rett ved babyen.

stemmer, så lenge babyen har egen dyne og ingen av foreldrene røyker eller er påvirket av rusmidler. men tidligere ble det antatt som en risiko utifra ett studie som viste at flere barn døde på verdensbasis når de samsov, det som ikke ble tatt høyde for i undersøkelsen var lav levestandard(har ikke råd til flere senger/rom), røyking og rusmidler som ofte henger sammen og det da var andre faktorer som avgjorde

ORIGINAL: Kaosbarn ilf.

Vi har det helt supet på den fronten... Senga er jo utrolig kjedelig sted å ha sex, når en har hus på 150 kvm[8D][:D]

Back
Topp