Dere som nå vet kjønn:

Førstegangsgravid her, som var på OUL igår. Var på tul i uke 9, men da for tidlig å se noe kjønn.
17+4 nå, ikke så mye mage enda, så vanskelig å vurdere ut i fra den. Men jeg selv og alle andre hadde en følelse på gutt, men det ble jente :) ♡ Fikk med meg et ultralydbilde av kjønnet som bevis faktisk, hehe!
 
Vi var på tidlig UL i uke 13 og fikk høre at det var nesten sikkert at lille i magen var ei jente. Dere skulle sett ansiktet på jordmor når samboeren tulla med at vi hadde kjøpt alt i rosa;) for i magen var det en liten gutt som avslørte seg veldig godt:)

Egentlig litt fint for vi er enige om guttenavn<3
 
Det stemte ikke med magefølelsen. Venter en gutt:)
 
Magefølelse gutt
Ul uke 12 - gutt
1 oul - usikkert kanskje jente
2 oul - 16 feb. Venter i spenning

Har såå lyst å bare vente til fødselen, men kommer ikke til å klare det. Hvis dem ikke klarer å se neste uke så tror jeg vi bestiller 3d ul senere.
 
så gøy å lese denne tråden! jeg er glad jeg starta den!! :D jeg har begynt å få litt magefølelse på gutt! :p spent på om det stemmer :p
 
Så sikker på at det var ei jente, men det er en liten gutt der inne! Har fortsatt litt vansker for å tro på det, men jordmora var helt sikker! :) Rart hvordan man stoler så på magefølelsen!
 
Tul uke 12+5 Gutt
Magefølelse: Jente
Oul i dag uke 18+5 Gutt :p
Jeg blir den første av mamma og søstrene mine som får gutt, vi har alltid spøkt og sagt vi ikke kan få gutter, så magefølelsen har vært jente, men vi kan vist få gutter ;)
 
Stemte bra med magefølelse og tul (uke 14).
Svangerskapet er helt motsatt av hvordan det var sist, og da hadde jeg gutt i magen - nå blir det en jente :Heartbigred
 
Back
Topp