Dere som nå vet kjønn:

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Hvordan stemte det i forhold til eventuelt TUL, samt magefølelsen? :) Nysgjerrig jeg :p
 
Ikke vært på tul. Har tenkt at det var jente, men ikke noen spesiell grunn til det liksom... På oul sa hun at det var gutt... Men tørr ikke stole helt på det. Blir nøytrale klær og utstyr tenker jeg;-)
 
Jeg har "visst" fra dag en at det blir gutt. Har vært på noen tidlige ultralyder men ikke fått noen indikasjon på hva det blir. På Oul ble det bekreftet gutt :)❤️
 
Magefølelsen sa jente, det er en gutt. Tidlig UL sa gutt, men var i uke 15..så var ikke så veldig tidlig.
 
jeg har magefølelse på begge :p i hjertet tror jeg gutt, i hodet jente :s blir spennende å se!
 
Var sikker på jente, alt likt med tidligere svangerskap og har kun jenter.
Men etter OUL påstår de det er gutt, jeg tror vel på det etterhvert, veldig stas da :Heartred:Heartblue
 
Var sikker på jente, alt likt med tidligere svangerskap og har kun jenter.
Men etter OUL påstår de det er gutt, jeg tror vel på det etterhvert, veldig stas da :Heartred:Heartblue
Åhhh <3 så gøy med gutt :D
 
Her stemte det med magefølelsen selv med "jentesymptomer" denne gang. Var sikker på gutt og det blir det. :) samme med mine to første - gutt og jente
 
Her var magefølelsen jente (frem til tidlig ultralyd)
Tidlig ultralyd i uke 13 viste mest sansynlig gutt
Oul- jente! Legen var så sikker som hun kunne bli :)

Tør ikke tro helt på det. Alle som har sett ul bilde fra uke 13 inkl legen som tok ultralyden sier det må være gutt. Men herligheten tror jo mest det er jente når oul viser jente. :)
 
Last edited:
Dette er mitt 2.SV.skap og totalt annerledes enn 1. Så trudde det ble jente.. Men det blir atter en liten gutt som vi fikk greie på i dag.
Spennende at du sier det! Er også mitt andre, og absolutt alt er stikk motsatt av sist. Derfor tror jeg kanskje det er jente! Blir spennende å se nå da :)
 
Vi venter en jente denne gangen. Var på tul allerede i uke 7, så der var det ikke så mye å hente akkurat hva kjønn angikk, gitt :p Ellers hadde jeg egentlig ikke noen sterk magefølelse, men så vel helst for meg at det var en gutt, siden jeg har to fra før :)
 
Nå har ikke jeg hatt ordinær enda.... Men på ul i uke 15 mente de at det er gutt.... Magefølelsen har også sagt gutt.... Så får vi se etter ordinær, og for ikke å snakke om , fødsel, om det stemmer!
 
Stemte sånn litt med magefølelsen siden den var litt ubestemt.
Men mannen hadde rett,det ble jente igjen :)
 
mannen min har _ingen_ følelse på kjønn. men han virker ikke så interessert i utgangspunktet..
 
Back
Topp