Dere som kjenner liv: hvor ofte kjenner dere det?

Jeg det til og med utenpå magen igår, 17+2! Har ikkje kjent noe fra utsiden ennå, for lille roer seg liksom ned med en gang jeg eller pappaen legger hånden på magen. Men kjenner masse liv ganske ofte, de siste dagene har jeg kjent veldig tydelige bevegelser hver dag, særlig hvis jeg har drukket brus :hilarious: Tror det blir en aktiv liten krabat!

Haha, sånn er lille her og! Ofte når jeg tar hånda på magen for å kjenne så stopper ho helt opp :hilarious: Nå i det siste har ho faktisk sparka inn i hånda mi også :Heartred Blitt litt "tøffere" :love7

Men hvordan VET dere at det dere kjenner er baby og ikke bare julematen som blir fordøyd? Føler jeg kjenner mye jeg aldri har kjent før, men det er bare fordi jeg aldri har «kjent etter» før heller:dead:

Men hvordan VET dere at det dere kjenner er baby og ikke bare julematen som blir fordøyd? Føler jeg kjenner mye jeg aldri har kjent før, men det er bare fordi jeg aldri har «kjent etter» før heller:dead:
Veldig distinkt forskjell hos meg i hvert fall, men nå kjenner jeg skikkelige dult, og ikke bare lykkebobler lengre. Kjenner det også i håndflaten, så det er ingen tvil.

Nå er dette mitt andre svangerskap, men da jeg kjente de første dultene var de sterkere enn såkalte luftbobler i tillegg til at de var rett ved skambeinet (og der finnes ingen tarmer :hilarious:)

Du vil forstå det lettere når du selv kjenner de herlige dultene/sparkene :Heartred

19+2 idag og kjenner fortsatt ikke liv hver dag. Andre svangerskap og har morkaken foran. Fikk se en veldig livlig krabat på ordinær ultralyd idag heldigvis ❤️

Back
Topp