Dere som kjenner liv: hvor ofte kjenner dere det?

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er 16+0 i dag og har den siste tiden kjent liv daglig <3 Nå er det ikke lenger svak dulting, men mer tydelige minispark :happy: Kan også kjenne de hvis jeg sitter.

Er det flere som kjenner liv daglig også? Husker ikke om jeg begynte å kjenne daglig liv med sønnen min så tidlig i svangerskapet sist.

Er 16+0 i dag og har den siste tiden kjent liv daglig <3 Nå er det ikke lenger svak dulting, men mer tydelige minispark :happy: Kan også kjenne de hvis jeg sitter.

Er det flere som kjenner liv daglig også? Husker ikke om jeg begynte å kjenne daglig liv med sønnen min så tidlig i svangerskapet sist.

Jeg er førstegangs og 16+1, og kjenner det ikke daglig, men kanskje rundt hver 2.-3. dag :) Jeg troe ikke akkurat jeg kan kalle det spark hos meg ennå, men «kilingen» er blitt mer tydelig, mer som mini-pokes istedenfor myke strøk. Gleder meg veldig til det blir sterkere og oftere <3

Litt sånn bobler/gullfiskhale aktig, hver dag ❤️

Kjente spark som deg hver dag fra uke 16 sist, så regner med det blir sånn denne gangen å. 13 uker nå

Kjente 2 dager på rad små spark så 2-3 dager uten noe og idag kjente jeg igjen, så kommer og går litt[emoji87][emoji7]

Kjenner det daglig, 14+6 :) ❤ Noen ganger tydligere og noen ganger bare bobbler. Kjente det daglig fra uke 12 sist også. Morkake er fram nå som med nr 2 men kjenner det godt allikevel.

Jeg har kjent litt innimellom frem til nå. Med noen dagers mellomrom og ikke alltid jeg har vært sikkert på hva jeg kjenner. I går og i dag har jeg kjent flere ganger gjennom dagen, og mer tydlige spark/dult [emoji4] er 16+4

Kjent små bevegelser hver dag i en ukes tid nå, sånn på kvelden før leggetid når vi slapper av på sofaen mest [emoji173] Gleder meg til bevegelsene blir sterkere [emoji173] Nå føles det mer som åling og blæretramping [emoji28]
Er 15+1 i dag, tredjegangs [emoji1]

Kjenner denne «gullfisken» sprelle med noen dagers mellomrom :) særlig når jeg tar powernaps på kvelden eller legger meg om natta. 15+3 førstegangs.

Syns det kan være vanskelig å vite hva jeg kjenner, men kjenner bevegelse hver dag. Selv om dette er nr 3 så blir jeg like overrasket over alt det som foregår inne i magen.

Daglig :) uke 14+ 5 :) kjent fra uke 12-13. Kjente det tidlig sist også :)

Når dere kommer rundt uke 20 kjenner dere det stortsettt mer jevnlig[emoji4]

Så misunnelig på dere som kjenner liv daglig. Her har jeg kjent noe kanskje 3 ganger, hvor jrg er sikker på at det er babyen. Men har morkaken på fremsiden også da. Håper jeg kjenner mer snart...

Jeg måtte lytte i går, for jeg syntes liksom det var så lenge siden jeg hadde kjent noe særlig. Fant sterk og klar fosterlyd med det samme, og kom til den konklusjonen at han nok ligger med ryggen mot magen min.

Har kjent "noe" men usikker på om det er babyen fortsatt:confused005 med første var jeg ikke sikker før rundt uke 19

Så misunnelig på dere som kjenner liv daglig. Her har jeg kjent noe kanskje 3 ganger, hvor jrg er sikker på at det er babyen. Men har morkaken på fremsiden også da. Håper jeg kjenner mer snart...
Samme her.. noen dager siden sist.

Jeg det til og med utenpå magen igår, 17+2! Har ikkje kjent noe fra utsiden ennå, for lille roer seg liksom ned med en gang jeg eller pappaen legger hånden på magen. Men kjenner masse liv ganske ofte, de siste dagene har jeg kjent veldig tydelige bevegelser hver dag, særlig hvis jeg har drukket brus :hilarious: Tror det blir en aktiv liten krabat!

Back
Topp