Jeg har forsøkt Zofran, Stemitil og Maxolon - Maxolon er det eneste som hjelper for meg! Usikker på hva disse kalles i Norge...
Men jeg går nå på 3stk daglig.
Maxolon er det samme som Afipran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har forsøkt Zofran, Stemitil og Maxolon - Maxolon er det eneste som hjelper for meg! Usikker på hva disse kalles i Norge...
Men jeg går nå på 3stk daglig.
Jeg har nå fått STEMETIL men blir fryktelig skeptisk når jeg leser på nett ?!
Har du tatt afipran nå? Har tatt i to dager, men holdt meg til 2 tabletter - og det er en ny verden! Kan se på tv uten å måtte foreta "pusteøvelser" fordi jeg er så kvalmJeg har nå fått STEMETIL men blir fryktelig skeptisk når jeg leser på nett ?!
Leste om den på felleskatalogen nå skeptisk skjønner jeg at du er.
Har du tatt afipran nå? Har tatt i to dager, men holdt meg til 2 tabletter - og det er en ny verden! Kan se på tv uten å måtte foreta "pusteøvelser" fordi jeg er så kvalm
hva sto det der ???
Ja prøvde det i 5 dager uten hell så fikk dette nå.... Men som sagt, skeptisk..så lenge blodprøvene mine viser at jeg har det jeg trenger, så er det vel ok leve på boller og være kvalm?? Eller
Søk det opp du sto så mye!
Kanskje Zofran evt kan være noe for deg?
Uansett - Legen sa til meg at det aller viktigste er å få i seg mye veske!
Klarer du litt frukt i tillegg, tror du? Appelsin, druer, ananas, vannmelon...? Litt friske ting...
Ja leste var samme som bruksanvisningen ... Velger å ikke ta disse !! Jeg hat ikke ekstremkkvalme så da får jeg heller gå være kvalm:s