Dere som kaster opp/kvalm hvilke medisiner?

Jeg har nå fått STEMETIL men blir fryktelig skeptisk når jeg leser på nett ?!

Har du tatt afipran nå? Har tatt i to dager, men holdt meg til 2 tabletter - og det er en ny verden! Kan se på tv uten å måtte foreta "pusteøvelser" fordi jeg er så kvalm :p

Ja prøvde det i 5 dager uten hell så fikk dette nå.... Men som sagt, skeptisk..så lenge blodprøvene mine viser at jeg har det jeg trenger, så er det vel ok leve på boller og være kvalm?? Eller :(

Ja prøvde det i 5 dager uten hell så fikk dette nå.... Men som sagt, skeptisk..så lenge blodprøvene mine viser at jeg har det jeg trenger, så er det vel ok leve på boller og være kvalm?? Eller :(

Kanskje Zofran evt kan være noe for deg?

Uansett - Legen sa til meg at det aller viktigste er å få i seg mye veske!
Klarer du litt frukt i tillegg, tror du? Appelsin, druer, ananas, vannmelon...? Litt friske ting...

Kanskje Zofran evt kan være noe for deg?

Uansett - Legen sa til meg at det aller viktigste er å få i seg mye veske!
Klarer du litt frukt i tillegg, tror du? Appelsin, druer, ananas, vannmelon...? Litt friske ting...

Drikker masse væske, men brekker meg av vann også.. Håpløst! Kaster ikke mye opp men brekker meg hele tiden... Klarte klementiner en stund :) tenkte jeg skulle prøve smoothie idag...:)

Ja leste var samme som bruksanvisningen ... Velger å ikke ta disse !! Jeg hat ikke ekstremkkvalme så da får jeg heller gå være kvalm:s

Det var mye for en sort tab! Spør legen om du kan få resept på phenegan? Det fikk jeg på sykehuset. Man blir veldig trøtt av de, men fungere en stund i hvertfall :)

Back
Topp