IVF.mor.ønsker.en.til.89
Glad i forumet
hun som er min sjef pr. dags dato tok det veldig bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du sier noe når du føler du må husk du ikke er nødt for å si i fra før 3 mnd før permisjon heheJeg begynte i ny fast jobb i mai. Sluttet på prevansjon ettersom det kan ta lang tid. Virker som jeg ble gravid ved første mulighet. Testen viser positiv. Burde jeg vente lengst mulig med å si noe? Jobber i barnehage.
Takk Håpe jeg ikke får synlig mage veldig fort da, så kan jeg vente litt med å si noe. Litt kjedelig å si noe når man enda har prøvetid. Endelig fast jobb, så tenkte at endelig var det tid å prøve, ettersom det pleier å gå lengre tid for dem som slutter på P- pillene.Du sier noe når du føler du må husk du ikke er nødt for å si i fra før 3 mnd før permisjon hehe
Jeg får fast fra oktober, og har sagt det. Jobber ikke i barnehage da. Synes det er godt å få det ut i det åpne, men man er jo forskjellig. Om du er i prøvetid og de velger å avslutte etter dette skal de ha gode grunner, hvorav graviditet ikke er en av dem. Lykke til hva enn du bestemmer deg for mine sjefer sa at det passet perfekt uansett når det skjer, veldig koseligJeg begynte i ny fast jobb i mai. Sluttet på prevansjon ettersom det kan ta lang tid. Virker som jeg ble gravid ved første mulighet. Testen viser positiv. Burde jeg vente lengst mulig med å si noe? Jobber i barnehage.
Takk tror jeg venter litt. Ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid. Turde ikke å ta test før i går, var da usikker på om kroppen spilte meg et puss eller om jeg var gravid xD har ikke hatt andre symptomer enn ømme bryst i 3 uker.Jeg får fast fra oktober, og har sagt det. Jobber ikke i barnehage da. Synes det er godt å få det ut i det åpne, men man er jo forskjellig. Om du er i prøvetid og de velger å avslutte etter dette skal de ha gode grunner, hvorav graviditet ikke er en av dem. Lykke til hva enn du bestemmer deg for mine sjefer sa at det passet perfekt uansett når det skjer, veldig koselig
Sent from my iPhone using BV Forum
Eg har fått mage og skal i ny jobb om ca 1 mnd:/Takk Håpe jeg ikke får synlig mage veldig fort da, så kan jeg vente litt med å si noe. Litt kjedelig å si noe når man enda har prøvetid. Endelig fast jobb, så tenkte at endelig var det tid å prøve, ettersom det pleier å gå lengre tid for dem som slutter på P- pillene.
Når er din termin?Eg har fått mage og skal i ny jobb om ca 1 mnd:/
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Februar er snart 11 ukerNår er din termin?
Nesten 8 uker her. Men føler meg ikke veldig gravd..Februar er snart 11 uker
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015