Dere som ikke ville vite kjønn sist svangerskap..

Vi har visst kjønnet aille 3 gangan å vil vit det gangen her å :) Vi synes det e koselig å gå å prat om gutten eller jenta i magen å diskuter navn å sånne ting :) Å vi e begge nysgjerrig ;)


Ja det er jo det :) Vi er bare mest nyskjerrig egentlig, men har samtidig lyst å vente, for en overraskelse det kommer til å bli! :) Siden jeg går til gynekolog tar han UL hver gang jeg er der. Så sist fikk vi jo ikke vite før i uke 28 (han lå å gjemte seg på OUL), og da så vi det veldig godt selv. Så ser for meg jeg blir å nistirre på skjermen for å prøve å se selv, selv om vi ikke skal, hehe! :p
 
Ja det er jo det :) Vi er bare mest nyskjerrig egentlig, men har samtidig lyst å vente, for en overraskelse det kommer til å bli! :) Siden jeg går til gynekolog tar han UL hver gang jeg er der. Så sist fikk vi jo ikke vite før i uke 28 (han lå å gjemte seg på OUL), og da så vi det veldig godt selv. Så ser for meg jeg blir å nistirre på skjermen for å prøve å se selv, selv om vi ikke skal, hehe! :p
Æ har lyst å vent litt å sjø,siden d e sistemainn,meeeen....e jo så nysgjerrig vettu :) Vi få sjå ka som skjer på Torsdag...da blir d ul :) Vi har itj heilt bestemt oss 100 % sjø...
 
Æ har lyst å vent litt å sjø,siden d e sistemainn,meeeen....e jo så nysgjerrig vettu :) Vi få sjå ka som skjer på Torsdag...da blir d ul :) Vi har itj heilt bestemt oss 100 % sjø...

Spennende!! Og det er jo snaaart :) Bare snart uke 13 her, så vi har ennå en stund igjen å vente :p
 
fikk vite sist, men vil egentlig IKKE vite kjønnet nå! Tenk kor spennandes det blir under fødsel :) men tror nok jeg vil ja en ganske sterk magefølelse om kjønn innen den tid, og jeg tror magefølelsen sier vi får en lillebror.
 
fikk vite sist, men vil egentlig IKKE vite kjønnet nå! Tenk kor spennandes det blir under fødsel :) men tror nok jeg vil ja en ganske sterk magefølelse om kjønn innen den tid, og jeg tror magefølelsen sier vi får en lillebror.

Har du gutt fra før av? det har jeg, så tror nesten automatisk det blir en til gutt..mye gutter i familien også ;) Samtidig tror jeg også litt det blir ei jente.. vet ikke hvorfor, svangerskapet er jo foreløpig likt som sist. Sikkert det kinesiske fødselskartet sin feil, haha! det sa gutt med forrige, og sa jente nå..tror egentlig ikke på sånt, men tenker jo litt på det likevel ;)
 
Har gutt fra før ja, og jeg tror kanskje automatisk at jeg da ikke kan få jente :D men svangerskapene har vært ganske like, spydde mer sist men vært mer kvalm denne gang! Pluss at jeg faktisk føler jeg var mer overskudd denne gang til tross for kvalmen. Det kinesiske fødselskartet sier jente, men tror det sa jente sist også. Så tviler på at den stemmer ;)
 
Vi visste det og forrige gang, men denne gangen har samboer forslått å ikke vite det, men heller vente... Blir leeenge å vente da :p Men vi kommer nok ikke til å angre. Har jo det meste av utstyr og klær til begge kjønn, så er jo ikke så viktig heller. Det viktigste er jo som de sier over at alt er bra med lille babyen i magen :)
 
Vi visste det og forrige gang, men denne gangen har samboer forslått å ikke vite det, men heller vente... Blir leeenge å vente da :p Men vi kommer nok ikke til å angre. Har jo det meste av utstyr og klær til begge kjønn, så er jo ikke så viktig heller. Det viktigste er jo som de sier over at alt er bra med lille babyen i magen :)

Hehe, ja helt enig! Derfor er jeg litt vinglete når det gjelder å vite, men tror heller ikke vi blir å angrd, ekstra spennende og motiverende den siste tiden :) (Det er det jo såklart uansett om man vet kjønn eller ikke, men en liten ekstra overraskelse i tillegg :p )
 
Er visst nok bare 7% av graviditetene der foreldrene ikke vet hva de får.. :) Det er en ganske lav prosent altså! :)
 
Vi visste ikke sist. Denne gangen MÅ mannen vite hehe! Han klarer ikke vente. For meg er det egentlig det sammea men da får vi prøvd det også :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Bør legge til at jeg har vogn og det meste utstyret fra gutta fra før.. Har også seng.. trenger bare ny madrass.. skal helst ikke bruke den samme på flere bebisser pga bakterier fra gulp og slikt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trur ikke det har så mye å si på søsken, er vel helst om du selger/kjøper seng brukt fra andre.
Vi skal bruke samme madrass til neste mann, men har jo brukt beskyttelses laken på heletiden.
 
Back
Topp