Dere som ikke ville vite kjønn sist svangerskap..

Påvei

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Hvis det er noen her da ;) Vil dere ikke vite denne gangen heller? Vi fikk vite det sist gang, men har lyst at det skal være en overraskelse denne gangen...man mannen vil vite :p Det må jo være DEN motivasjonen ved fødsel ;) i tillegg synes jeg det er det eneste folk maser om gjennom hele svangerskapet .. "oja er det gutt? Ville du ha gutt eller jente?" osv osv.. Så mye fokus på det...men er jo såå nyskjerrig og :p
 
Jeg ville vite sist og jeg vil vite nå :) klarer ikke vente og har lyst til å handle litt ;)
 
Jeg har født to ganger tidligere. Vi visste ikke hva vi fikk noen av gangene. Jeg forstår de som sier at de ønsker å handle, male og fikse. Vi skal ha baby'n vår på soverommet våres til vi føler den er stor nok til å ha eget rom. Innen den tid rekker man å ordne eget soverom til den. :) Når det gjelder å handle klær osv får man jo så masse når den først kommer ut, og når miste mann var 3 dager var vi ute på storsentret og handlet.. Null problem :)

Jeg er selvfølgelig kjempe spent på kjønnet, men vi har nok bestemt oss for å vente til den kommer ut denne gangen også. Er sånn vi har gjort det med de andre, så da gjør vi nok det nå og. Synes det er viktigere at tiden å lete etter kjønn blir brukt til å titte på hjerte og slike ting. Jah.. sånn tenker jeg allefall. :)
 
Vi visste ikke sist, men vil vite (og har fått visst) kjønn denne gangen. Litt av grunnen er at vi tenker at det blir litt mer konkret for storesøster når vi vet at det er ei jente.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
viaste Ikkje kjønnet på nåken av futane mine:) har litt lust å vite kjønn no, for å prøve det og, men redd eg kjem til å angre:p enda sikkert med å ha det som ein overaskelse :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har født to ganger tidligere. Vi visste ikke hva vi fikk noen av gangene. Jeg forstår de som sier at de ønsker å handle, male og fikse. Vi skal ha baby'n vår på soverommet våres til vi føler den er stor nok til å ha eget rom. Innen den tid rekker man å ordne eget soverom til den. :) Når det gjelder å handle klær osv får man jo så masse når den først kommer ut, og når miste mann var 3 dager var vi ute på storsentret og handlet.. Null problem :)

Jeg er selvfølgelig kjempe spent på kjønnet, men vi har nok bestemt oss for å vente til den kommer ut denne gangen også. Er sånn vi har gjort det med de andre, så da gjør vi nok det nå og. Synes det er viktigere at tiden å lete etter kjønn blir brukt til å titte på hjerte og slike ting. Jah.. sånn tenker jeg allefall. :)


Samme som jeg tenker. Blir nok å handle litt på forhånd, men synes naturfarger er de fineste, og det passer jo til begge kjønn :) Skal prøve å overtale samboer til å vente :)
 
Vi viste det også siste gang, men skal ikke vite denne gangen :)
Grunnen til at viste det sist, var at sambo ville vite, så han fikk viljen sin hehe, denne gangen bestemmer jeg :)
 
Vi visste ikke sist, men vil vite (og har fått visst) kjønn denne gangen. Litt av grunnen er at vi tenker at det blir litt mer konkret for storesøster når vi vet at det er ei jente.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Artig å prøve begge deler også :) Ventetiden er jo like spennende og flott uansett :)
 
Samme som jeg tenker. Blir nok å handle litt på forhånd, men synes naturfarger er de fineste, og det passer jo til begge kjønn :) Skal prøve å overtale samboer til å vente :)

Akkurat det samme tenker jeg. Hva trenger du egentlig de første dagene? Jeg tenkte å handle med meg hentesett i rosa og blått og heller bytte det etterpå. Dessutten får man jo så mye.
 
Vi viste det også siste gang, men skal ikke vite denne gangen :)
Grunnen til at viste det sist, var at sambo ville vite, så han fikk viljen sin hehe, denne gangen bestemmer jeg :)

Hehe, så rett! Vi var enige sist, så den kan ikke jeg bruke :p
Vi har hentesett i hvit som vi fikk til førstemann, så bruker sikkert det denne gangen også :) Og så har vi en brun litt varm dress også ( forrige var født i desember, men trengs forhåpentligvis ikke nå i august :) )
 
Hehe, så rett! Vi var enige sist, så den kan ikke jeg bruke :p
Vi har hentesett i hvit som vi fikk til førstemann, så bruker sikkert det denne gangen også :) Og så har vi en brun litt varm dress også ( forrige var født i desember, men trengs forhåpentligvis ikke nå i august :) )

Jeg sa ikke akkurat imot han sist jeg heller da hehe. Men han vet at jeg egentlig ikke ville. Voi har en brun bamesdress, men trur det blir litt varmt (håper jeg) med den i august. Men man vet jo aldri. Vi har også et hvitt strikket hentesett med blå knapper, vi kan jo bruke det. Gjør ikke noe at det er blå knapper :) Men vi får vente å se. Gleder meg sånn
 
Jeg fikk vite kjønn begge gangene sist,men har bestemt at det skal bli en overraskelse denne gangen!
Vi har bestemt hva vi skal ha av utstyr og div.hos en barneforetning, og lagt igjen en liste hos dem! De holder av både i jente-/og guttefarger og mønster som vi har valgt,så er det klart til at far henter etter fødselen.:)
Fordelen med å legge inn bestilling hos dem,var for det første en enorm rabatt og betaling etterhvert som vi får lønn og penger til det. Vi har satt hentedato på vogn og andre ting som ikke er fargebestemt til ca.ėn måned før termin!Gleder oss...og trenger ikke bekymre oss for hvordan vi gjør det,hvis det blir det ene eller det andre! ;)
 
Jeg fikk vite kjønn begge gangene sist,men har bestemt at det skal bli en overraskelse denne gangen!
Vi har bestemt hva vi skal ha av utstyr og div.hos en barneforetning, og lagt igjen en liste hos dem! De holder av både i jente-/og guttefarger og mønster som vi har valgt,så er det klart til at far henter etter fødselen.:)
Fordelen med å legge inn bestilling hos dem,var for det første en enorm rabatt og betaling etterhvert som vi får lønn og penger til det. Vi har satt hentedato på vogn og andre ting som ikke er fargebestemt til ca.ėn måned før termin!Gleder oss...og trenger ikke bekymre oss for hvordan vi gjør det,hvis det blir det ene eller det andre! ;)


Så kjekt at dere kan det :) Vi har alt fra storebror, han er 2 år. Vognen er svart, bilstolen og alt kan vi jo og bruke, så tror ikke vi skal kjøpe noe nytt. Muligens ei joggevogn, men det blir jo ikke akkurat dagen etter fødselen :p hehe! god helg :)
 
Bør legge til at jeg har vogn og det meste utstyret fra gutta fra før.. Har også seng.. trenger bare ny madrass.. skal helst ikke bruke den samme på flere bebisser pga bakterier fra gulp og slikt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så kjekt at dere kan det :) Vi har alt fra storebror, han er 2 år. Vognen er svart, bilstolen og alt kan vi jo og bruke, så tror ikke vi skal kjøpe noe nytt. Muligens ei joggevogn, men det blir jo ikke akkurat dagen etter fødselen :p hehe! god helg :)
Oliver er snart 14 år og Teodor er 11,så vi har INGENTING av babyutstyr lenger!
Tihi...
God weekend til dere også :)


Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Oliver er snart 14 år og Teodor er 11,så vi har INGENTING av babyutstyr lenger!
Tihi...
God weekend til dere også :)


Sent from my LT26i using BV Forum mobile app


Nei da er det nok godt med noe nytt ;) Deilig med to storebrødre som kan hjelpe litt til når babyen kommer :)
 
Vi visste ikke sist. :) nå har vi ikke helt bestemt oss. Vanskelig det der :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi visste ikke sist og hadde egentlig bestemt oss for å vite denne gangen for å kunne forberede storesøster om lillesøster/bror. Men har blitt litt usikker i det siste, spenningen ved å ikke vite var veldig spesiell! :)
 
Vi har visst kjønnet aille 3 gangan å vil vit det gangen her å :) Vi synes det e koselig å gå å prat om gutten eller jenta i magen å diskuter navn å sånne ting :) Å vi e begge nysgjerrig ;)
 
Back
Topp