Dere som ikke vil ta svineinfluensavaksinen

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Og har barn[;)]

Har ikke dere tatt noen av sprøytene som blir gitt på helsestasjonen?

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Jo, men så e dei sprøytene og "litt" meir utprøvde enn SI-influensavaksinen.. Syns faktisk ikkje da kan sammenlignast..

Sammenliger ikke jeg..

Vet at det er mange som ikke vil ta endel prøyter på helsetasjonen pga ditt og datt.. og skulle bare høre om det var noen av de samme[;)]

Som jeg har forstått så inneholder svineinfluensan bare kjente stoffer.. stoffer som har vært i vaksiner siden 1930 tallet..

Mener også å ha gjørt at ingen vaksiner er like fra år til år..

Det er laget en prototype av svineinfluensavaksinen som er prøvd ut på 5000 mennesker..

Har jeg sammenlignet da??

De vaksninene som fås på helsestasjoen er også nye.. de blir tilsatt nytt og bedret hvert år.

Vanlig influensavaksinen er ikke den samme hvert år..

ORIGINAL: **Flying Snowflake**

jo jeg har tatt de på hs. men den største forskjellen der er jo at de er testet ut, det er ikke s.i i samme grad.. dumt å sammenligne synes nå jeg.

de på hs. : gammle og utprøvde
de mot s.i. : nye og uprøvde

sign

vi har hatt SI og skal derforikke ta den.. regner med d er flere som tenker d samme.

ORIGINAL: Emmeline

Gir dere barna vaksienn mot hjernehinnebetennelse da? den kom for 3 år siden og det var veldig mye skepsis rundt denne da den kom. Noen mener og at denne kan gi alvorlige bivirkninger.

Jeg gav den.. den ble anbefalt[;)] Hadde ingen baktanker da..

Var mere skeptisk til svineinfluensavaksinen

ORIGINAL: Malleleo

vi har hatt SI og skal derforikke ta den.. regner med d er flere som tenker d samme.

Du kan få den igjen da[;)]

Har tatt de ja, men når jeg er skeptisk til MMR vaksinen som har vært i maange år
så er jeg ikke klar for at han skal få en vaksine som mange får alvorlige bivirkninger av og som ikke
er testet skikkelig på barn under 3 år.. nei, jeg er redd å kommer ikke til å gi han den før den er testet skikkelig og de kan bevise at det kommer en bølge til med svineinfluensa..
her jeg bor er det INGEN som har hatt den enda, merker ikke til den i det heletatt..[;)]

ORIGINAL: Heijdii

Har tatt de ja, men når jeg er skeptisk til MMR vaksinen som har vært i maange år
så er jeg ikke klar for at han skal få en vaksine som mange får alvorlige bivirkninger av og som ikke
er testet skikkelig på barn under 3 år.. nei, jeg er redd å kommer ikke til å gi han den før den er testet skikkelig og de kan bevise at det kommer en bølge til med svineinfluensa..
her jeg bor er det INGEN som har hatt den enda, merker ikke til den i det heletatt..[;)]

Når tas MMR vaksinen?

ORIGINAL: Fridasinmamma

Når tas MMR vaksinen?

15 mnd, men han fikk den for 1 uke siden.. [;)]

Nei, vi har ikke tatt alle vaksinene, og de fleste har vi utsatt uansett til de var over to.

Jo, men så e dei sprøytene og "litt" meir utprøvde enn SI-influensavaksinen.. Syns faktisk ikkje da kan sammenlignast..

dei var ikkje det da dei først kom [;)]

Når tas MMR vaksinen?

Okay[;)] Da har vi tatt den også!

Og minmrer noe på at det var veldig maange tråder om MME vaksiden her også? Eller husker jeg feil?

Når tas MMR vaksinen?

Okay[;)] Da har vi tatt den også!

Og minmrer noe på at det var veldig maange tråder om MME vaksiden her også? Eller husker jeg feil?

Ja, det er jo fordi mange tror autisme har noe med den å gjøre..
om jeg ikke husker feil![8D]

Jo, han har tatt alle sprøytene han skal ta. Har også tatt vaksinen mot hjernehinnebetennelse..

Men SI er jo årets sesonginfluensa. Eneste forskjellen er at den er skadelig for flere enn den influensaen vi er vant til fra tidligere.

Hadde jeg ikke vært i risikogruppe, hadde jeg ikke tatt den. Jeg tåler da å bli syk, det gjør alle friske mennesker.

Signere bare dg eg.

Back
Topp