Og har barn[;)]
Har ikke dere tatt noen av sprøytene som blir gitt på helsestasjonen?
Har ikke dere tatt noen av sprøytene som blir gitt på helsestasjonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
Jo, men så e dei sprøytene og "litt" meir utprøvde enn SI-influensavaksinen.. Syns faktisk ikkje da kan sammenlignast..
ORIGINAL: Emmeline
Gir dere barna vaksienn mot hjernehinnebetennelse da? den kom for 3 år siden og det var veldig mye skepsis rundt denne da den kom. Noen mener og at denne kan gi alvorlige bivirkninger.
ORIGINAL: Malleleo
vi har hatt SI og skal derforikke ta den.. regner med d er flere som tenker d samme.
ORIGINAL: Heijdii
Har tatt de ja, men når jeg er skeptisk til MMR vaksinen som har vært i maange år
så er jeg ikke klar for at han skal få en vaksine som mange får alvorlige bivirkninger av og som ikke
er testet skikkelig på barn under 3 år.. nei, jeg er redd å kommer ikke til å gi han den før den er testet skikkelig og de kan bevise at det kommer en bølge til med svineinfluensa..
her jeg bor er det INGEN som har hatt den enda, merker ikke til den i det heletatt..[;)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
Har tatt de ja, men når jeg er skeptisk til MMR vaksinen som har vært i maange år
så er jeg ikke klar for at han skal få en vaksine som mange får alvorlige bivirkninger av og som ikke
er testet skikkelig på barn under 3 år.. nei, jeg er redd å kommer ikke til å gi han den før den er testet skikkelig og de kan bevise at det kommer en bølge til med svineinfluensa..
her jeg bor er det INGEN som har hatt den enda, merker ikke til den i det heletatt..[;)]
Når tas MMR vaksinen?
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
Jo, men så e dei sprøytene og "litt" meir utprøvde enn SI-influensavaksinen.. Syns faktisk ikkje da kan sammenlignast..
Når tas MMR vaksinen?
15 mnd, men han fikk den for 1 uke siden.. [;)]
Når tas MMR vaksinen?
15 mnd, men han fikk den for 1 uke siden.. [;)]
Okay[;)] Da har vi tatt den også!
Og minmrer noe på at det var veldig maange tråder om MME vaksiden her også? Eller husker jeg feil?