Dere som ikke vet kjønn enda

Jeg trodde i begynnelsen at det var gutt. Men så fikk jeg mer og mer følelsen av jente. Ble overbevist når jeg drømte jeg var på ultralyd og at det var jente. 2 dager senere på TUL fikk jeg bekreftet at det var ei lita jente :happy::Heartred
 
Er så sikker på gutt at sier dem jente så må dem se engang til for og være helt sikker. Med dem andre har jeg jo hatt følelse på hva det er men ikke som jeg føler nå. Skal på ultralyd på tirsdag så håper jeg får vite hva det er da
 
Nå lurer jeg på om det er en gutt. Når vi diskuterer navn kommer jeg bare med guttenavn.... Sist, da jeg gikk med jenta vår, sa jeg til mannen da han fikk vite at vi var gravide at nå kommer hun (navnet). Han sa ok. Haha! Denne gangen er det så vanskelig, for vi er så uenige...
 
Nå lurer jeg på om det er en gutt. Når vi diskuterer navn kommer jeg bare med guttenavn.... Sist, da jeg gikk med jenta vår, sa jeg til mannen da han fikk vite at vi var gravide at nå kommer hun (navnet). Han sa ok. Haha! Denne gangen er det så vanskelig, for vi er så uenige...

Full forståelse, navn er så vanskelig og bli enig om:yuck:
 
Jeg drømte i natt at at vi fikk vite at det var en gutt, og det var rart å våkne, for det føltes så ekte. Tidligere har jeg drømt jente, så nå vet jeg virkelig ikke. Men noe sa «gutt» i hodet mitt når jeg så den på ultralyd i uke 12. Bare to uker igjen til UL.. Her er har jeg null peiling på guttenavn, men mange på jentenavn Har jente fra før.
 
Jeg har hatt følelsen for både to gutter og to jenter. Har ikke følt at det kan være en av hver. Spennende. To uker igjen her og!
 
Magefølelsen stemte i sist svangerskap da jeg var sikker på jente. Ble ikke litt overraska på OUL engang :hilarious:
Nå er jeg mer usikker, men jeg tror det er jente denne gangen også. Fordi alt er så likt som sist, og så har jeg drømt det. Klarer ikke se for meg guttenavn eller meg selv som guttemamma foreløpig i allefall. Blir definitivt overraska hvis det gjemmer seg en gutt inni her :hilarious: får ikke vite det før i mai, da.
 
Har hatt magefølelse på jente fra starten.. Men nå litt senere har jeg blitt mer i tvil. Drømte også at jeg var på ultralyd og at denne viste at dette var gutt, men i natt drømte jeg at babyen var fødd og det var en jente mannen min bar på. :woot:Blir spennende å se på ultralyd om 2 uker hva som skjuler seg inni der.. Det viktigeste er i allefall at lille er frisk... Kjenner meg nervøs, spent.. alt på en gang!
 
Magefølelsen sier jente, så blir spennende å høre. <3
 
Flere som har fått svar på om følelsen han stemt? Jg hr UL på mandag, venter i spenning litt enda :happy:
 
Back
Topp