Dere som ikke vet kjønn enda

Lykkeliten32

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvordan er det med magefølelsen? Har dere noen formening om det blir G eller J?:happy: Her sier magefølelsen jente, samboer sin sier gutt, men blir spennende og se om 3 uker. Dere som vet kjønn, har det stemt med magefølelsen?:rolleyes:
 
Vet ikke hva den opprinnelige magefølelsen sier, men håper på jente (har gutt fra før) så leter etter tegn på forskjeller i svangerskap og tenker, "kanskje dette betyr at det blir jente" :hilarious:
 
Gutt tror vi, første gang jeg virkelig har følelsen på hva det er. Sier dem jente blir jeg nok paff, mest fordi jeg er så sikker på gutt. Men blir gla uansett
 
Hadde magefølelse på gutt de siste par ukene før vi fant ut kjønnet. Gutt i magen. Har to gutter fra før, dette svangerskapet var veldig ulikt i staten så hadde et «håp» om jente da :p
 
Magefølelsen sier gutt siden svangerskapet er så utrolig mye enklere enn sist da jeg gikk gravid med jente i magen. Jeg håper på begge deler:happy: hadde vært kjekt med en av hver, men hadde vært kjekt å brukt alle de fine kjolene og typisk jenteklærne på nytt. Men har mye unisex klær så tror ikke det er så mye som må kjøpes inn om det er gutt:happy:
 
Har hele veien tenkt gutt, tenkte jente sist og det var jente som kom. Men jeg har blitt så ufresh med mange kviser, tørt og flokete hår, bleik og de sier jenter tar mors skjønnhet, så kanskje det er en jente til :)
 
Jeg trodde først det var en jente, men jeg har så følelsen av at det er en gutt. Mannen min tror det er en jente. Så lenge det er en frisk baby så spiller det ikke noen rolle om det er gutt eller jente, men man har jo fortsatt sine forhåpninger da :happy:
 
Følelsen at det er en gutt siden svangerskapet er så annerledes en sist da vi ventet en jente. Skal på oul i kveld og samboer skal overraske meg med hva vi venter i morra så blir spennende å se om magefølelsen stemmer :happy:
 
Magefølelsen sier jente, hodet sier gutt. Grunnen til det er at dette svangerskapet føles så annerledes. Men, jeg er jo 13 år eldre så gudene vet...
 
Jeg tror jente, fordi jeg kasta opp hver dag i første svangerskap med gutt, andre svangerskap med jente var jeg bare kvalm, og denne gangen er jeg bare kvalm. Vitenskap her altså ;)
 
Jeg hadde jentefølelse pga skikkelig dårlig form frem til uke 14. Var like dårlig som jeg var med eldste, som er jente. Nummer to er gutt, og da var jeg ikke dårlig i starten. Så jeg ble ordentlig overrasket da det viste deg å være en lillebror i magen:hilarious: burde skjønt det egentlig, for jeg har gjettet feil med begge de to andre :D
 
Jeg hadde jentefølelse, drømte om at de sa jente på ultralyd også og fikk vite idag at det er en liten jente:)

Hadde feil med de andre 3 da, hehe
 
Sist gang var jeg helt overbevist om at det var gutt før oul, og det var det! Denne gangen er jeg ikke sånn helt sikker, men tror det kanskje er en gutt igjen :) Får kanskje vite om to uker og en dag :happy:
 
Jeg tror vi får gutt nr 3:happy:
Dette svangerskapet er veldig forskjellig fra de to andre, men tror ikke det har sammenheng med kjønn.
Spiller ingen rolle hvilket kjønn det blir, ønsker meg en frisk baby:Heartred
 
Jeg tror jente og mannen tror gutt, men jeg har selv også drømt at det ble gutt. Veldig spent på hva det faktisk er :love7
 
Back
Topp