Dere som ikke har pakket fødebagen

Jeg hater ventetid generelt jeg, så gjør alltid alt i siste liten. Hvis jeg har alt klart så føler jeg at jeg bare sitter og tvinner tomler og venter, og jeg orker ikke gjøre det så fryktelig lenge. Foretrekker å innbille meg at jeg har kjeeeempelenge igjen, så får jeg heller bli positivt overraska når noe skjer hihi... Men nå er det to uker til planlagt KS, så tenker jeg skal få pakka baggen til uka iallefall! Men kommer ikke til å pakke med meg så altfor mye uansett...
 
Jeg begynte å pakke bagen da jeg var sånn 35 uker på vei. Den har blitt veldig gradvis pakket ettersom jeg har kjøpt inn ting jeg har trengt, og nå er det bare ladere og toalettsaker som mangler. :) Jeg liker ha å ting klart, og synes det er godt å slippe å tenke på å pakke bagen når fødsel starter. Holder at vi må pakke bagen til storebror da. Spesielt dersom det skjer om natten. :)
 
Skulle pakke den i helgen, men har egentlig ikke lyst til å gjøre det. Vet ikke hvorfor, men synes alt bare blir mas nå. Selv om jeg vil ha alt klart til fødselen, har jeg så vidt fått senga på plass og alle klærene ligger bare slengt oppi kommoden.
Samboer vil je skal pakke baggen, men vil egentlig bare sove bort dagene til fødselen er i gang og bli ferdig med det. Føler jeg er den eneste førstegangsfødene som ikke løper vegg i mellom for å få alt klart. Er uke 38 i morgen :)
 
Det var lurt :) Kanskje det finnes håp for meg også ;)
Skulle pakke den i helgen, men har egentlig ikke lyst til å gjøre det. Vet ikke hvorfor, men synes alt bare blir mas nå. Selv om jeg vil ha alt klart til fødselen, har jeg så vidt fått senga på plass og alle klærene ligger bare slengt oppi kommoden.
Samboer vil je skal pakke baggen, men vil egentlig bare sove bort dagene til fødselen er i gang og bli ferdig med det. Føler jeg er den eneste førstegangsfødene som ikke løper vegg i mellom for å få alt klart. Er uke 38 i morgen :)

Føler med deg! Er førstegangsfødende jeg å, tenkte jeg skulle pakke den 3-4 uker siden.. Men ingenting enda.. Ja alt føles som mas nå. Har det meste klart så er bare å putte oppi baggen ☺️ Uke 37 lørdag som var
 
Nå har jeg sekken stående på kjøkkenet og putter ting i den når d passer seg sånn :)
 
TROR jeg har kontroll nå på d som skal i :) så blir d å hive mobil lader og pc med når vi reiser ;)
 
Jeg hadde en veldig rask fødsel er glad jeg hadde fødebaggen pakket hadde det så travelt at jeg nesten ikke rakk å finne den frem og de siste småtingene..
 
Pakket endelig bagen i går kveld etter omtrent konstante kynnere i snart 1døgn. Mangler bare litt småting. Skulle pakket den før, men har ikke bodd hjemme grunnet oppussing, så endelig fikk jeg tilgang til klær til både meg og lille og fikk pakket. Har vært litt stressa over at den ikke har vært klar. Så godt å vite den så si er ferdig pakket nå.
 
Pakket endelig bagen i går kveld etter omtrent konstante kynnere i snart 1døgn. Mangler bare litt småting. Skulle pakket den før, men har ikke bodd hjemme grunnet oppussing, så endelig fikk jeg tilgang til klær til både meg og lille og fikk pakket. Har vært litt stressa over at den ikke har vært klar. Så godt å vite den så si er ferdig pakket nå.
Jeg pakket den også ferdig i går endelig. Deilig å ha det gjort :)
 
Tenker å se raskt på den i dag om jeg føler den er ferdig :) trooor jeg er i mål... Men må vel kanskje lage en liten bag til ungene i tilfelle vi må kjøre de til svigers på kvelds/nattes tid med tanke på at d er rett på skole om morningen (med mindre d er helg)... Alt man må planlegge :p
 
Etter å ha blitt en erfaring rikere, anbefaler jeg alle å ha den ferdigpakket :p trodde vi skulle ha litt forvarsel på fødselen, men vi fikk så vidt med oss tingene, og merker nå at jeg godt kunne ha hatt med iPaden :) glemte også spekematen, men men :)
 
Hadde planer om å se over i går.. glemte det vist.. får vel gjøre det i dag.. Nå er det jo snart termin liksom :cool:
 
Pakket den ferdig for en uke siden ca, men kunne latt det være for her ser det ikke ut som om babyen har tenkt å komme ut med det første.
 
Pakket den ferdig for en uke siden ca, men kunne latt det være for her ser det ikke ut som om babyen har tenkt å komme ut med det første.
Jeg elsker hvor optimistiske vi fortsatt-gravide her inne er ;)
 
Pakket den ferdig for en uke siden ca, men kunne latt det være for her ser det ikke ut som om babyen har tenkt å komme ut med det første.
Akkurat samme her. Pakket ferdig, men kan vel liksågodt pakke ut igjen og vente 14 dager, for denne babyen har vist aldri tenkt seg ut.
 
Ikke helt ferdig men undertøy, sokker, topper ligger der. I går kom bilstolen på plass. Lillebror sin er klar. Resten legges nedi når jeg tror noe er på fære
 
Jeg elsker hvor optimistiske vi fortsatt-gravide her inne er ;)
Akkurat samme her. Pakket ferdig, men kan vel liksågodt pakke ut igjen og vente 14 dager, for denne babyen har vist aldri tenkt seg ut.
Og ikke blir den bedre av alle trådene om alle som har født og alle nyfødtbildene som legges ut her for tiden heller.. Føles som jeg er 14 dager på overtid allerede selv om oul termin ikke er før på mandag ;)
 
Back
Topp