Dere som har vært på tidlig ultralyd...

Jeg var på UL idag, 6+4 tror jeg.. men hun mente 6+0. Hun sa det var for tidlig å fastslå sikkert om det er riktig at jeg er 6+0, da embryoet kan være vanskelig å måle korrekt når det er så lite. Jeg fikk se plommesekken og en liten klump med et bankende hjerte.

Med datteren min var jeg på UL 8+5 og da lignet det mer på en baby, eller bamsemums egentlig :) Så det spørs hva du ønsker ut av ultralyden. Viss du vil se noe som ligner en baby ville jeg ventet litt, men er det kun for å sjekke om det er liv.. kan du fint gjøre det nå :)
Jeg var der i går. Og trudde jeg var nærmere 8 snart . Altså 7 uke nå , men neida knappe 6+ så hun kunne ikke måle det, men så hjerte :-)

Artig å lese om reker og bamsemums :p
Tror kanskje jeg skal drøye et par uker, må se hva jeg bestemmer meg for ;)
Jeg har ikke fått henvisning, tenkte gå privat. Har bare mailet litt frem og tilbake med klinikken, ble bare plutselig litt usikker på om jeg burde vente. Vil egentlig bare se et bankende hjerte og om det er en eller fler inni der, siden jeg er så innmari dårlig. Hmm... Får ta det litt på sparket i morgen ;)

Hører jo til og med om fremtidige storesøsken som helst skulle sett at det var en valp inni magen til mamman!

Artig å lese om bamsemums og reker! Fikk lyst til å fortelle om da jeg var på tidlig ul med den første jenta vår.

Fikk vite at jeg var ca 9 uker. Og jeg så bankende hjerte og armer og bein i bevegelse. Da jeg kom hjem til mannen min og skulle fortelle om hva jeg hadde sett sa jeg at jeg så en bitteliten baby som sprella med både forbeina og bakbeina! Hahaha! (Det må legges til at vi hadde en hund på litt over ett år.) vi har flira av dette mange ganger i ettertid!

Lille kalles reka her i huset også ;)

Jeg har akkurat bestilt meg time :D Jeg skal ikke før jeg er 11+5. Glede seg! Men det står jo at man skal ta med helsekort for gravide, men det har jeg jo ikke fått ennå! Jeg ville ha ul-time fordi jeg ikke fikk første legetime før veldig sent. Hadde dere det med?

Jeg har akkurat bestilt meg time :D Jeg skal ikke før jeg er 11+5. Glede seg! Men det står jo at man skal ta med helsekort for gravide, men det har jeg jo ikke fått ennå! Jeg ville ha ul-time fordi jeg ikke fikk første legetime før veldig sent. Hadde dere det med?

Ja se der, det er jo en reke :)

Nei, det er ikke noe must! Bare ta med siste mens datoen ;)

Jeg var der i går. Og trudde jeg var nærmere 8 snart . Altså 7 uke nå , men neida knappe 6+ så hun kunne ikke måle det, men så hjerte :)

Satt hun deg nesten to uker tilbake? Jeg var på UL 8+5 med dattera mi (trodde jeg var 10) men ble satt 9 dager tilbake. Det stemte med ordinær UL og nok med resten også :) det var ikke planlagt. kan ikke forstå at det hun sier stemmer nå. Jeg vet akkuratt når jeg hadde eggløsnin pga. Både GU sjekk to dager før, eggløsningstester og eggløsningsmsmerter :p testet også med clearbue digital akuratt 14 dager etter (dagen jeg forventet mens) og da viste den 2-3, og ikke 1-2 som den burde gjort dersom jeg var så kort på vei :)

Artig å lese om reker og bamsemums :p
Tror kanskje jeg skal drøye et par uker, må se hva jeg bestemmer meg for ;)
Jeg har ikke fått henvisning, tenkte gå privat. Har bare mailet litt frem og tilbake med klinikken, ble bare plutselig litt usikker på om jeg burde vente. Vil egentlig bare se et bankende hjerte og om det er en eller fler inni der, siden jeg er så innmari dårlig. Hmm... Får ta det litt på sparket i morgen ;)

Det nye fra kjæresten er nå rekemums! Høres ekkelt ut!

Ekkelt? Rekemums høres nam ut! Jeg må finne det og spise det! ;-)

Haha! Sånn rekechips som de har på sushirestauranter? Rekemums, vel, om man assosierer det med gode reker ok, men miks av bamsemums og rekesmak, nei takk!

Vi var på ultralyd 7+4. Hadde egentlig tenkt å bestille en rundt uke 9, men fikk denne via fertilitetsklinikken da vi egentlig skulle igang med prøverør nå i oktober. Vi fikk se at hjertet banket og at alt utviklet seg fint til nå. Men hadde jeg vært deg ville jeg ventet så lenge som mulig mot uke 12, da får man se så mye mer og det ligner mer på en baby:)

Jeg var 9+2 når jeg tok privat ultralyd for å sjekke om alt var bra og om jeg hadde tvillinger ettersom det ligger til familien! :-)

Haha dette blir bare bedre og bedre :p :p :p

Eller verre og verre. Føler meg som en tenåringsgutt som ser på illustrasjoner av fostre og bare "det ser ut som et romvesen!" Har jo sett bilder før, men er litt annerledes når man vet det skal være inni se selv.

Haha! Denne fikk meg til å le :p Er ikke ofte jeg føler for å skrive lol, men dette var definitivt en slik situasjon. Awesome :D
Prosjekt med å finne rekemums har startet! ;-)

Med de to andre har jeg vært 11+ noen dager. Denne gangen har jeg glemt å bestille time

Back
Topp