Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reka! Ha ha!Bamsemums faktisk! Har ikke vært på UL, men ut fra div illustrasjoner kaller jeg den reka. Er så spent! Men har ikke planer om å mase om tidlig UL. Hva sa dere for å få det, eller dro dere på privat klinikk?
Reka! Ha ha!
Jeg fikk tidlig ultralyd siden termin var veldig usikkert pga jeg gikk på pilla og hadde ikke mensen, men hadde regnet relativt riktig faktisk! Så var på ultralyd på tirsdag og da var jeg 6+5 Så bare en liten klump på 4mm med et bankende hjerte egentlig. Tror ikke jeg hadde bedt om/fått tilbud om tidlig ultralyd hvis ikke terminen var så usikker som den var Men var jo morro da!
Sa de at du var 6+5 når de målte det til å være 4mm? jeg fikk beskjed idag om at jeg var 6+0 og da var knøttet 5mm. Kan ikke forstå at det stemmer! Stemmer verken med eggløsning, positiv test eller sex
Hva koster tidlig ul på privatklinikk?
Ja det var det hun sa hvertfall Syntes det var liitt lite selv da den appen jeg har sier at det skal være nærmere 1 cm, men er vel litt liten for "alderen" ellernoe sånt. Men hun sa hvertfall 6+5 og 4 mm