Dere som har vært på tidlig ultralyd...

misschica

Flørter med forumet
Hvor mange uker/dager var dere når dere var der? Hva fikk dere se?
Klarer ikke helt bestemme meg. Kan få en time i morgen, da er jeg 6+6, lurer på om det kanskje er litt tidlig? :/

Hvis du klarer å vente en uke til f.eks så kan du se mer av det som ligner på en baby, eller bamsemums vil jeg heller si :P Det du kanskje får se i morgen er et bankende hjerte og en liten klump. Kommer litt an på hvor mye du vil se, eller om du "bare" vil se at det er liv...

Jeg var 6+3, egentlig 6+1 og fikk se en liten klump og et bankende hjerte <3

Jeg var på UL idag, 6+4 tror jeg.. men hun mente 6+0. Hun sa det var for tidlig å fastslå sikkert om det er riktig at jeg er 6+0, da embryoet kan være vanskelig å måle korrekt når det er så lite. Jeg fikk se plommesekken og en liten klump med et bankende hjerte.

Med datteren min var jeg på UL 8+5 og da lignet det mer på en baby, eller bamsemums egentlig :) Så det spørs hva du ønsker ut av ultralyden. Viss du vil se noe som ligner en baby ville jeg ventet litt, men er det kun for å sjekke om det er liv.. kan du fint gjøre det nå :)

Bamsemums faktisk! Har ikke vært på UL, men ut fra div illustrasjoner kaller jeg den reka. Er så spent! Men har ikke planer om å mase om tidlig UL. Hva sa dere for å få det, eller dro dere på privat klinikk?

Jeg trodde jeg var 6+4 på tidlig ultralyd, men ble satt tilbake til 6+1, så ett embryo på 0,5cm og ett bankende hjerte, dette utvendig! Er nysjerrig av meg, så greier ikke vente til oul så skal tilbake når jeg er 13+1!

Jeg fikk tidlig ultralyd siden termin var veldig usikkert pga jeg gikk på pilla og hadde ikke mensen, men hadde regnet relativt riktig faktisk! Så var på ultralyd på tirsdag og da var jeg 6+5 :) Så bare en liten klump på 4mm med et bankende hjerte egentlig. Tror ikke jeg hadde bedt om/fått tilbud om tidlig ultralyd hvis ikke terminen var så usikker som den var :) Men var jo morro da!

Bamsemums faktisk! Har ikke vært på UL, men ut fra div illustrasjoner kaller jeg den reka. Er så spent! Men har ikke planer om å mase om tidlig UL. Hva sa dere for å få det, eller dro dere på privat klinikk?
Reka! Ha ha! :laughing025

Jeg fikk tidlig ultralyd siden termin var veldig usikkert pga jeg gikk på pilla og hadde ikke mensen, men hadde regnet relativt riktig faktisk! Så var på ultralyd på tirsdag og da var jeg 6+5 :) Så bare en liten klump på 4mm med et bankende hjerte egentlig. Tror ikke jeg hadde bedt om/fått tilbud om tidlig ultralyd hvis ikke terminen var så usikker som den var :) Men var jo morro da!

Sa de at du var 6+5 når de målte det til å være 4mm?:) jeg fikk beskjed idag om at jeg var 6+0 og da var knøttet 5mm. Kan ikke forstå at det stemmer! Stemmer verken med eggløsning, positiv test eller sex :p

Sa de at du var 6+5 når de målte det til å være 4mm?:) jeg fikk beskjed idag om at jeg var 6+0 og da var knøttet 5mm. Kan ikke forstå at det stemmer! Stemmer verken med eggløsning, positiv test eller sex :p

Ja det var det hun sa hvertfall :) Syntes det var liitt lite selv da den appen jeg har sier at det skal være nærmere 1 cm, men er vel litt liten for "alderen" ellernoe sånt. Men hun sa hvertfall 6+5 og 4 mm :)

Jeg var først i uke 8 så i uke 10 :)

Artig å lese om reker og bamsemums :p
Tror kanskje jeg skal drøye et par uker, må se hva jeg bestemmer meg for ;)
Jeg har ikke fått henvisning, tenkte gå privat. Har bare mailet litt frem og tilbake med klinikken, ble bare plutselig litt usikker på om jeg burde vente. Vil egentlig bare se et bankende hjerte og om det er en eller fler inni der, siden jeg er så innmari dårlig. Hmm... Får ta det litt på sparket i morgen ;)

Jeg har sjekket litt priser på privat ul i Bergen. Prisene ligger på mellom 1200 og 1400 her. De differensierer ikke på 2D og 3D/4D i pris. Dette er priser oppgitt på nettet.

Ok, takk takk! Bor i Oslo. Er bare 6+6, men tiden går så sakte og man vil jo gjerne vite at det er liv der inne....og da er det lenge å vente til ul om minst 10 uker..om ikke mer :P

Hei. Jeg var på tidlig ultralyd når jeg var 8+4, målte 18,5 mm. Fikk se bankene hjerte fikk tidlig ultralyd pga blødninger, så,skal tilbake i uke 12

Ja det var det hun sa hvertfall :) Syntes det var liitt lite selv da den appen jeg har sier at det skal være nærmere 1 cm, men er vel litt liten for "alderen" ellernoe sånt. Men hun sa hvertfall 6+5 og 4 mm :)

Ok :) kansje det stemmer at jeg er 6+4 likevel da. Mer sannsynlig d med tanke på alt annet enn ultralyden :p får bare gå ut i fra det inntil videre :)

jeg var i uke 8+0 resultatet kan du se i dagboka mi:)

Back
Topp