Dere som har vært på tidlig UL

Det er i uke 6-7? Blir gal av å lese alt her inne jeg...
Jeg påstår ingenting altså....Men at jeg mistet i uke 8 er jo tilfelle. Jeg blir litt sprø av å lese alt noen ganger jeg og. Tror jeg er ekstra bekymret pga at det er så mange her inne som har mistet oxo...:-/ Men skjønner selvfølgelig at de skriver om det...Er jo mitt eget ansvar å skjerme meg selv for det, men greier ikke det heller:P

Gullskatt juli12:)

Så herlig:) Da tror jeg at jeg drister meg til å bestille meg time til i morgen. Så på nett at de hadde ledige:) Hvor mye har dere betalt?

Vi tok tidlig UL i uke 7+0 og så et bankende hjerte. Var også på Volvat og de tok 1190,- - nå er vi medlemmer der, så får litt rabatt, men det er kanskje du også? :) Var hos ei som heter Trine Tromsdal, har vært hos henne tidligere også (utenom svangerskap) og liker henne veldig godt :)

Tagger deg....

Hvorfor er uke 8 kritisk? Har jeg aldri hørt før.

Nå er det lenge siden jeg var der den gangen, men mener han sa at det var den uken de fleste organene ble "ferdigstilt" eller noe sånt.. Vet om to som har hatt MA i uke 8, da har de ment for begge to at det var noe feil med ryggmarg :/

Nå er det lenge siden jeg var der den gangen, men mener han sa at det var den uken de fleste organene ble "ferdigstilt" eller noe sånt.. Vet om to som har hatt MA i uke 8, da har de ment for begge to at det var noe feil med ryggmarg :/

Hm... Enda mere å tenkte på. Har faktisk ikke hørt at denne uken var værre enn de andre...

Det hadde ikke jeg heller før han sa det. Men leger sier jo mye forskjellig, så hvor mye man trenger å tenke på det er jeg usikker på :)

Vi tok tidlig UL i uke 7+0 og så et bankende hjerte. Var også på Volvat og de tok 1190,- - nå er vi medlemmer der, så får litt rabatt, men det er kanskje du også? :) Var hos ei som heter Trine Tromsdal, har vært hos henne tidligere også (utenom svangerskap) og liker henne veldig godt :)
Det var såpass dyrt ja....Siden jeg nå skal vente til etter uke 8 skal jeg dra til hun jeg var hos sist. (Ikke volvat) Hun tar 900...Men må gjerne vente noen dager på å få time der.Får ringe i morgen....:)

Åja, men hvor er det da? Kunne gjerne tenke meg å dra et sted det ikke var så dyrt :)

Back
Topp