Dere som har vært på tidlig UL

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Er det noen av dere som har vært der så tidlig som 6+2? Evt hva så dere?
Jeg er fristet til å bestille meg time på Volvat i morgen for å ta tidlig UL..Er 6+2 i morgen, og vil jo selvfølgelig helst se et lite hjerte som slår. Jeg kan jo høre med de også når jeg ringer....

Gullskatt juli12:)

Jeg var ivei da jeg var 6+3. Såg ett lite embryo på 7 mm, vi fikk se hjerte og høre hjertelyd :) Var herlig ja! Er 9+1 i dag og skal på ny UL da jeg er 11+2 :D

Så herlig:) Da tror jeg at jeg drister meg til å bestille meg time til i morgen. Så på nett at de hadde ledige:) Hvor mye har dere betalt?

Var 6+1 så et hjerte som slo, bildet mitt lugger blandt UL bildene våre hvis du vil se :)

Var 6+1 så et hjerte som slo, bildet mitt lugger blandt UL bildene våre hvis du vil se :)
Er såå redd for at jeg skal være for kort til at jeg får se hjerteslag. Men, hjertet skal jo begynne å slå i løpet av uke 5. Og siden jeg brukte el tester og vet lengde på lutealfase så kan jeg i alle fall ikke se for meg at jeg kan være så mye kortere på vei...Skal se bildet etterpå:) Har ett liggende selv fra storebror, da var jeg 8 uker ca:)

Vi så ikke hjertet i uke 6+4. Så ville ventet 1 uke til.

Vi så ikke hjertet i uke 6+4. Så ville ventet 1 uke til.
Og da er du helt sikker på at du var 6+4? At du ikke var kortere på vei mener jeg:) Er bare at det hadde passet så fint å ta det nå siden jeg har fri 2 dager....Men skal vurdere å vente..Og så høre hva de sier på volvat..Er jo kjedelig om det ikke slår fordi jeg er for kort på vei. Da blir jeg jo bare mer bekymret...

Ble satr til 6+1 å fikk se hjerte slå og 6mm langt♡

Jeg fikk beskjed sist av gyn hos aleris at uke 8 var en kritisk uke, og at hvis man så hjerte etter uke 8 var det så godt som safe. Jeg er 7+6 i dag, og skal på ul torsdag kveld, og håper alt er bra :))

Jeg fikk beskjed sist av gyn hos aleris at uke 8 var en kritisk uke, og at hvis man så hjerte etter uke 8 var det så godt som safe. Jeg er 7+6 i dag, og skal på ul torsdag kveld, og håper alt er bra :))
Mener jeg muligens kan ha vært i uke 8 den gangen jeg mistet. Litt vanskelig å vite siden jeg ikke hadde fått igjen syklus helt etter prevensjonslutt. Har bestemt meg for å ta UL når jeg har passert 8 uker istedet:)

Jeg var å tok UL 7+1 og så en liten bønne på 1 cm med bankende hjerte Skal tilbake når jeg er 10+4. Har hatt en MA tidligere og er veldig bekymret nå når jeg hører at uke 8 er en kritisk uke :( Noen som har en link om det jeg kan lese? Er 9 uker i dag..

Jeg var å tok UL 7+1 og så en liten bønne på 1 cm med bankende hjerte Skal tilbake når jeg er 10+4. Har hatt en MA tidligere og er veldig bekymret nå når jeg hører at uke 8 er en kritisk uke :( Noen som har en link om det jeg kan lese? Er 9 uker i dag..

Hvorfor er akkurat uke 8 kritisk?

Lurer på det jeg og? Var "tralletonetroll" som hadde hørt det hos Gyn.. Jeg hadde MA i uke 9 og da hadde visst fosteret sluttet å leve mellom uke 7 og 8.. Får håpe at uke 8 ikke er mer kritisk enn andre uker :-/ nok å bekymre seg over.. :(

Tagger deg....

Hvorfor er uke 8 kritisk? Har jeg aldri hørt før.

Jeg trodde egentlig at risikoen for SA synker for hver uke som går frem til man er over 12 uker....Men den gangen jeg mistet mistet jeg i uke 8 ca...Så vet jammen ikke hva jeg skal tro...Kan det være fordi det er da evt morkaken tar over? Husker ikke helt om det er i uke 8....?

Jeg trodde egentlig at risikoen for SA synker for hver uke som går frem til man er over 12 uker....Men den gangen jeg mistet mistet jeg i uke 8 ca...Så vet jammen ikke hva jeg skal tro...Kan det være fordi det er da evt morkaken tar over? Husker ikke helt om det er i uke 8....?

Det er i uke 6-7? Blir gal av å lese alt her inne jeg...

Back
Topp