Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hørt mangen venninner som går til fastlege som har ultralyd på konoret. Og de får da ul hvergang de er hos lege. Urettferdig!ing_ping skrev:
Min datter ble født 11 uker før tid sist, og jeg har jo nerver denne gangen. Men lege sa jeg skulle inn i uke 12 hvor vi sender brev til sykehus, og da ser de historien og holder tett oppfølging. Så regner med jeg får mer enn uker 18 ul. :)
Fru H skrev:
Ja, hørt mangen venninner som går til fastlege som har ultralyd på konoret. Og de får da ul hvergang de er hos lege. Urettferdig!ing_ping skrev:
Min datter ble født 11 uker før tid sist, og jeg har jo nerver denne gangen. Men lege sa jeg skulle inn i uke 12 hvor vi sender brev til sykehus, og da ser de historien og holder tett oppfølging. Så regner med jeg får mer enn uker 18 ul. :)
Jeg vil heller kalle det unødvendig enn urettferdig.
Det er vel ikke påvist om babyen i magen får skader av mange ultralyder, men likevel mener jeg det er unødvendig med ul hver kontroll om alt er bra med mor og barn...