Dere som har testa pos, når kjente dere symptomer?

Dytter opp denne slik at vi kan oppdatere symptomene våre :)

Jeg er 8+3 idag og er fryktelig trett og hormonell om dagene. Ellers er puppene ømme og det stikker i livmoren av og til :)
 
hei jeg er ny på dette forumet, men jeg hadde ingen anelse om at jeg var gravid, fant det tilfeldivis ut da jeg var hos legen for noe helt annet. hjelp, jeg ble tatt litt på sengen.
 
Jeg merket at puppene ble ømme og litt større, ellers merket jeg ingenting. Men vi hadde prøvd i 5 måneder å bli gravide, så jeg tok test 1 dag etter forventet mens og fikk positivt svar. Nå er jeg 7 uker på vei, og holder på å sovne på jobb... :-)
 
jeg var veldig uvell på morgen og formiddagen. Spesielt og ta kollektivtrafikk var en prøvelse. I det ene øyeblikket var jeg kjempekvalm, i det andre ikke i det hele tatt.. Det var først når jeg var noen dager over forventet mensen at jeg la merke til alle murringene mine, for ellers har jeg jo godt å ventet på mensen.. Jeg var også litt ekstra spent fordi puppene var ømmere en de pleier være før mensen, og akkurat slik var det sist jeg var gravid i noen dager!!:P
 
Jeg var svimmel, sov 3 timer etter jobb, gedigne/tunge pupper, øm i puppene.. stikking i magen. tok en test positiv, en til positiv, og en som viste 2+4 dager.. 
nå kjenner jeg mye i bekkene i tillegg da..  og enormt med stikkninger/strekkninger i livmora..  
 
Back
Topp