Dere som har testa pos, når kjente dere symptomer?

xlibrax

Glad i forumet
Om jeg er gravid nå, så er jeg 2+5 eller 2+6.
Har de siste 2-3 dagene følt meg små urven.
Akkurat som at jeg skal bli kvalm, men det bryter liksom ikke ut.
Føler meg også endel trøtt. (det gjorde jeg også sist jeg var gravid, men husker ikke hvor tidlig jeg merka det da)


Når har dere kjent at det kunne være noe på gang, og hvilke symptomer hadde dere før pos test?
 
Ømme pupper og stikninger i livmor, før positiv test 3+3.
 


Småkvalm, ømme pupper og oftere tissetrengt, siste uken hvertfall før positiv test 4+0 i går.

Å trøtt...
 
Jeg er 3 + 6 og testet pos i går og i dag :) 
 
Ble veldig overrasket fordi jeg ikke har kjent noe spesielt. Men når jeg tenker på det så har jeg vært:

Mye trøtt (har jobbet mye så kan også være det)
Småkvalm (men dette er ikke uvanlig for meg)
Oppblåst mage (heller ikke uvanlig, men var mer nå så tenkte det var rart)
Ømme bryster 
 
Æ fikk en mild værsjon av halsbrann, va oftare trøtt og litt småkvalm innimella, og fikk vældi sånn matmatmat tanka.. :p
 
Men hvor tidlig kjente dere symptomene?
 
Trøttheten kom vel 4-5 dpo, resten av symptomene har kommet snikende rett før helga som blir 12-14 dpo. I dag, 14-15 dpo har jeg kjent strekking i magen og må mye oftere på do. 
 
er 4+3 og har ingen symptomer
 
Er også 4+3, foreløpig ingen symptomer utenom ømme bryst.. Satser på at jeg holder meg frisk og rask :D
 
Positiv test 3+3 - stikkinger i magen og noe svimmel.
 
med førstemann kjente jeg det over en uke før jeg skulle ha mensen - ømme bryster, sinnsykt trøtt og oppblåst...og litt mer sulten.

nå kjente jeg det noen dager før jeg skulle ha mensen, ømme pupper og litt trøtt - men ikke på langt nær som sist. nå er jeg litt småkvalm blitt og stikking og strekking i magen.
 
Var dagene før IKM at jeg begynte å bli små-kvalmen, oppblåst og litt mens-murringer. Før det kjente jeg igrunn ikke noe til det.
 
Testa svakt positivt 10 dpo. Da hadde jeg hatt festeblødning noen dager før. Eller merker jeg ikke så mye. Noe ømme pupper, men ikke hele tida. Ellers er det litt stikkinger i livmor, er trøttere og mer sulten. Begynte rett ved ikm.
 
(hører ikke til her inne altså helt ennå)

en uke før forventet mens.

(blir det 3+ et eller annet?)

Da ble eg øm i nedre del av mageregionen som om eg hadde tatt masse sit-ups..og mat begynte å smake rart .

Høres rart ut å kjenne noe 2 + noen dager  da er det vel AKKURAt når EL er eller noe?..siden man regner  en graviditet fom 1 mensdag og EL pleier å være 14 dager etter det igjen,

Men kanskje du har veldig  kort syklus :-)
 
med meg så kjente jeg at jeg ble kvalmen fredag kveld og til nå det dirrer og jobber men

testet pos 5 dager etter innsett svakt pos da og nå mørk strek på testen 1 dag før ikm altså min test dag som er i morgen hihi

 
Er 4+5 og er trøtt, kvalm og tissetrengt hele tiden. Begynte å kjenne det mandag uke 40, men tok test torsdag uke 40 =)
 
Jeg har ikke testet meg ennå og må vente noen få dager til før jeg eventuelt kan få et positiv resultat.. sist gang kjentes det ut som om jeg skulle ha mensen.. murring i magen og det har jeg nå også så blir spennende å få vite helt sikkert! Er ellers litt svimmel og mer sulten enn vanlig men det trenger jo ikke å ha noen sammenheng.. selvom jeg håper på det da.. ;-)

Lykke til dere som vet og dere som snart får vite;-)
 
Har egentlig bare ømme bryster (enda) :) 3+6 i dag..

Eller er litt småkvalm nå da.. Men det kan vere fordi jeg er litt småsulten og trøtt.. 
 
Merket en rar smak i munnen, murringer i magen og kraftig "migrene" hodepine dagene før positiv test.
 
Back
Topp