Dere som har termin først og sist i februar

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Henger dere på to termingrupper?
Eller holder man seg på februar selv om man føder i mars feks :angelic:
 
Henger dere på to termingrupper?
Eller holder man seg på februar selv om man føder i mars feks :angelic:
Her er termin 26. Februar, trur eg skal halde meg til Februar-gruppa enn so lenge, sjølv om mogelegheit for Marsbaby er stor. Mindre å halde styr på :laughing002
 
Har pleid å melde meg inn i begge hvis jeg har termin i starten av måneden, og kun én hvis jeg har termin i slutten eller i midten. Har funnet ut at jeg føder stort sett mellom 38+0 og 40+0
 
Menstermin 31/1 (men etter EL 3/2). Henger kun i februar. Synes det blir for mange nick å huske osv :p
Sniker kanskje litt her og der, men synes faktisk også det ville vært litt stress å være helt sist i gruppen så er glad jeg hører hjemme her etter el-termin selv om jeg kan rekke å bli ul-justert over grensen, da...
 
Har menstermin 01.02, men tul sa 04.02.
2. mann kom jo 3 uker før termin så jeg henger i begge :happy:
 
Jeg holder meg kun i februar, så får vi se hva fremtiden bringer. Tipper jeg blir her uansett hva som skjer for da har en fulgt hverandre hele veien :)
 
Jeg hadde termin 21. juni, så tenkte ikke tanken på juli en gang. Mini kom i juli, gitt :p men jeg fortsatte bare å skrive i junigruppa likevel.
 
Menstermin 31/1 (men etter EL 3/2). Henger kun i februar. Synes det blir for mange nick å huske osv :p
Sniker kanskje litt her og der, men synes faktisk også det ville vært litt stress å være helt sist i gruppen så er glad jeg hører hjemme her etter el-termin selv om jeg kan rekke å bli ul-justert over grensen, da...
Enig, hadde blitt mange nick å huske på :bag:
Men er kjipt å være sist ja (jeg har termin 25/2). Får se etterhvert om jeg sniker litt i mars når det blir litt aktivitet der :) Gikk langt over termin sist, så er liksom det jeg forventer denne gangen også :nailbiting:
 
Enig, hadde blitt mange nick å huske på :bag:
Men er kjipt å være sist ja (jeg har termin 25/2). Får se etterhvert om jeg sniker litt i mars når det blir litt aktivitet der :) Gikk langt over termin sist, så er liksom det jeg forventer denne gangen også :nailbiting:
Ja, ser den! Jeg sniker litt i januar også, for å se litt hva jeg har i vente fremover osv. Ser mange bryr seg en del om de tror den kommer før eller etter osv, men jeg tenker at for meg er det er like vesentlig hvor langt man har kommet osv. Spesielt nå i starten :)
 
Menstermin 22. januar. Min termin 3. februar. Gyn mente på ul 1. februar. Så holder meg på begge. Blir nok satt igang 14 dager før og, hvis det blir svangerskapsdiabetes denne gangen også. :angelic:
Gjorde det sist og, hadde da menstermin etter uttak av kopperspiral 7. juli. Ul termin 1. juli og blei satt igang og mini kom 18. juni. Så i dag har jeg faktisk en 2åring i hus❤️
 
Menstermin 22. januar. Min termin 3. februar. Gyn mente på ul 1. februar. Så holder meg på begge. Blir nok satt igang 14 dager før og, hvis det blir svangerskapsdiabetes denne gangen også. :angelic:
Gjorde det sist og, hadde da menstermin etter uttak av kopperspiral 7. juli. Ul termin 1. juli og blei satt igang og mini kom 18. juni. Så i dag har jeg faktisk en 2åring i hus❤️
Gratulerer med bursdagen og fødedagen i huset :hello2
 
jeg har termin 30 januar (blir ofte satt tilbake 1-2 dager på ul) og jeg henger i begge termin gruppene :).
Er jo nesten like stor sannsynlighet for at det blir februar baby som januar baby :)
 
Sist var eg med i begge fordi eg hadde planlagt fødsel i November, men termin i Desember. Følte heile tida at eg hørte til i Desember, men at eg liksom burde være i November. Nå i ettertid er eg jo veldig bevist på at det heiter termingruppe av ein grunn, er jo for å være i samme setting som andre heile tida, sjølv om det varierer 4 uker der også. Ein har heller ikkje mykje tid å henge på forum etter ein har født, som når ein går gravid ☺️
Men, gla eg har termin midt i, så sleppe eg ta stilling til to grupper. Veldig fint å ha fult fokus og bygge litt relasjoner med ei gruppe mennesker❤️
 
Sist var eg med i begge fordi eg hadde planlagt fødsel i November, men termin i Desember. Følte heile tida at eg hørte til i Desember, men at eg liksom burde være i November. Nå i ettertid er eg jo veldig bevist på at det heiter termingruppe av ein grunn, er jo for å være i samme setting som andre heile tida, sjølv om det varierer 4 uker der også. Ein har heller ikkje mykje tid å henge på forum etter ein har født, som når ein går gravid ☺️
Men, gla eg har termin midt i, så sleppe eg ta stilling til to grupper. Veldig fint å ha fult fokus og bygge litt relasjoner med ei gruppe mennesker❤️
Ja, det du sier der om fokus og bygge relasjoner har jeg også tenkt på! Ser ikke for meg det hadde blitt like bra om jeg hadde hengt i mars på samme måte som her. Blir for mye for en stakkars sjel :hilarious:
Kommer nok til å holde meg mest med den fine gjengen her inne :Heartred å kanskje snike litt i mars etterhvert
 
Har termin i starten av januar og baby kommer trolig i januar, derfor henger jeg i begge :)
 
Jeg henger også i begge, termin i starten av februar ifølge mens, og slutten av januar ifølge el og TUL :Heartred
 
Back
Topp