Dere som har termin først og sist i februar

Jeg har termin 27.februar ifølge appene, men blir i februar selv om det skulle vise seg å endre seg til Mars
 
Jeg har termin i starten av februar, blir å holde meg kun her. Blir for mye å holde styr på om jeg skal følge meg på flere, i tillegg til alt annet som skjer ila dagen :)
 
Jeg har termin 02 februar i en app og 30 januar i en annen app
Foreløbig vært mest her selv om jeg mest trolig føder i januar
 
Termin 8 februar, men regner med jeg får svangerskapsdiabetes denne gangen også så da kommer baby i slutten av januar. Holder meg kun i februar. Sist hadde jeg termin i slutten av måneden så synes det er litt deilig å ikke være kortest påvei :)
 
Jeg hadde termin i oktober men fødte i september. Grunnet mye som skjedde rundt fødselen var jeg ikke aktiv nok i to uker og ble kastet ut selv om jeg hadde en post i gruppa om dramatisk tidlig fødsel. Da kjente jeg at jeg bare ikke gadd å joine inn igjen i oktobergruppa. Satser på å ikke føde i januar og at jeg er godt plassert i februar gruppa når baby kommer.
 
Jeg er også i begge grupper, termin i starten av Mars men kan se ut til at den kan bli flyttet til slutten av Februar :Heartred
 
Jeg holder meg i februargruppa fordi jeg begynte her og «kjenner» folk her bedre :) Ble justert til 30. januar i går, men jeg har aldri vært i januargruppa, så den føles litt fremmed nå. Koser meg i februargruppa jeg, hehe
 
Jeg har termin mellom 1.-4. februar. De har sagt så mye forskjellig hver gang :hilarious:

Men jeg henger litt i januar også siden nummer to kom 3 uker før tiden. Men tror nok fortsatt det er februar jeg føler jeg hører til siden termin er i februar ☺️
 
Jeg ble flyttet til 31. januar på otul, men jeg har ikke lyst til å begynne på nytt i januar-gruppa. Kanskje det ville vært annerledes hvis termin var i slutten av februar eller hvis jeg ble med i gruppa senere, men nå føler jeg meg knyttet til dere.
 
Har termin 1.februar, vet den kan flyttes både frem og tilbake men føler meg ganske trygg i gruppa her nå. Og håper egentlig at det blir et februarbarn uansett, så holder meg bare her.

Mulig jeg blir å melde meg inn i både januar og februar termingruppene på facebook etterhvert, men der blir jeg nok ikke like aktiv
 
Har endt opp med å henge i begge. Er så dårlig at jeg praktisk talt har hele livet på nett for øyeblikket.
 
Jeg har termin 29.februar hehe, men tror ikke jeg er med i noen termingruppe at all. For jeg må ha 50 kommentarer ikkesant? Og jeg var for kvalm til å skrive kommentar første 9 ukene så da får jeg sette igang nå da haha
 
Min første graviditet. Jeg har termin 26. januar, og henger meg på både i januar og februar termingruppene :Heartred
 
Termin 27/2, holder meg mest her - men også litt i mars ☺️
 
Er i februar og mars fordi menstermin var 3.3. Har hele tiden visst at det mest sannsynlig blir fødsel i feb, fordi jeg regner med å få diagnose svangerskapsdiabetes og dermed igangsettelse i uke 38, men syns det er så utrolig demotiverende å være «sist» i termingruppa, så ble værende i mars likevel :laughing002 Men så ble termin flytta til 28.2, så da begynte jeg å henge mer i feb-gruppa, og det blir vel sikkert til at jeg faser ut mars etterhvert :)
 
Er i februar og mars fordi menstermin var 3.3. Har hele tiden visst at det mest sannsynlig blir fødsel i feb, fordi jeg regner med å få diagnose svangerskapsdiabetes og dermed igangsettelse i uke 38, men syns det er så utrolig demotiverende å være «sist» i termingruppa, så ble værende i mars likevel :laughing002 Men så ble termin flytta til 28.2, så da begynte jeg å henge mer i feb-gruppa, og det blir vel sikkert til at jeg faser ut mars etterhvert :)
Tenk om du får skuddårsbarn :Heartred
 
Jeg skulle egentlig nesten ønske det, det er jo ikke så mange som får den muligheten! Gjenstår å se om diagnosen kommer da, har time til glukosebelastning om et par uker :)
Det er jo den mest sjeldne datoen :happy: Håper du slipper svangerskapsdiabetes.
 
Back
Topp