Dere som har tatt vaksinen ..

Tok den forrige fredag, og det eneste jeg merket var litt nummenhet i armen og at den ble veldig støl i et par dager :) Ingen sykdomsbivirkninger i alle fall :) Men folk reagerer jo veldig forskjellig selvsagt[:D]

Jeg tok den torsdag for 1,5 uke siden og ble skikkelig dårlig dagen etter.Klarte ikke å bevege armen og fikk skikkelig influensasymptomer.Muskel -og leddsmerter,trøtt,hodepine,verking i hele kroppen og febersmerter.Tok 2 paracet på kvelden så ga det seg,var helt fin dagen etter.

ORIGINAL: Snøkrystallen

Tok den forrige fredag, og det eneste jeg merket var litt nummenhet i armen og at den ble veldig støl i et par dager :) Ingen sykdomsbivirkninger i alle fall :) Men folk reagerer jo veldig forskjellig selvsagt[:D]

Okei![:)] Hører de fleste sier de bare får nummenhet i armen og blir støl. Men så klart, for reagerer forskjellig..
Har enda ikke bestemt meg om jeg skal ta den eller ikke.. Litt skeptisk

jeg tok den på torsdag... fikk bittelitt feber på kvelden + litt uggen i kroppen,men det var borte dagen etter.
har også hatt litt vondt i armen... men ikke mer enn at den har vært litt sånn støl på en måte...

ikke annet enn støl i armen en tid etterpå[:)]

ORIGINAL: mammanina88

ORIGINAL: Snøkrystallen

Okei![:)] Hører de fleste sier de bare får nummenhet i armen og blir støl. Men så klart, for reagerer forskjellig..
Har enda ikke bestemt meg om jeg skal ta den eller ikke.. Litt skeptisk

Ahh ja, forstår det, for min del er jeg i risikogruppen pga diabetes, så derfor jeg fikk den :) Heller det enn å bli veldig syk (har allerede en dårlig rehulert dibetes fordi jeg gir f...ikke lurt. hehe) Jeg har ikke så mange bekymringer angående bivirkningene egentlig....om jeg i så fall blir syk en dag pga denne vaksinen....er det på en måte "bedre" for min del, enn at jeg lot vær å ta den, og ble dødssyk av svineinfluensaen liksom :)
Men opp til hver enkelt:) Man har alle forskjellige vekter for og imot:)

Back
Topp