Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere tatt vanlig UL rundt uke 12 i tillegg? Jeg var nipt på fredag. Hun tok en kjapp UL i forkant, men gikk jo ikke gjennom neseben, nakkefold etc.
Har dere tatt vanlig UL rundt uke 12 i tillegg? Jeg var nipt på fredag. Hun tok en kjapp UL i forkant, men gikk jo ikke gjennom neseben, nakkefold etc.
Jeg tar vanlig løp med kub-test på Rikshospitalet i tillegg. Egentlig er det ikke nødvendig, men legen min mente det kunne være fint med den grundige ultralyden man får der. Og hvis vi skulle få et dårlig resultat på NIPT må vi uansett på riksen for bekreftelse gjennom ul og morkake/fostervannsprøve.. Huff, som jeg gleder meg til å bli ferdig med akkurat denne nervepirrende delen av svangerskapet.
Ja. En drøy uke igjen for våre del. Vi skal ikke si noe til noen før vi har fått svarene. Klarer ikke en gang å glede meg til 12+0 om noen dager. Vil bare ha svar på prøvene. Merkelig at jeg er så bekymret, for sannsynligheten for at alt er fint er så utrolig mye større enn at jeg skulle bli gravid spontant. Likevel klarer jeg ikke å slippe gleden løs før vi får svaret på testen Nesten som en ny runde med å vente på positiv graviditetstestJeg tar vanlig løp med kub-test på Rikshospitalet i tillegg. Egentlig er det ikke nødvendig, men legen min mente det kunne være fint med den grundige ultralyden man får der. Og hvis vi skulle få et dårlig resultat på NIPT må vi uansett på riksen for bekreftelse gjennom ul og morkake/fostervannsprøve.. Huff, som jeg gleder meg til å bli ferdig med akkurat denne nervepirrende delen av svangerskapet.
Har du fortsatt ikke fått svar på NIPT testen?
Trodde det skulle ta en ukes tid..
Ja. En drøy uke igjen for våre del. Vi skal ikke si noe til noen før vi har fått svarene. Klarer ikke en gang å glede meg til 12+0 om noen dager. Vil bare ha svar på prøvene. Merkelig at jeg er så bekymret, for sannsynligheten for at alt er fint er så utrolig mye større enn at jeg skulle bli gravid spontant. Likevel klarer jeg ikke å slippe gleden løs før vi får svaret på testen Nesten som en ny runde med å vente på positiv graviditetstest
Nei, jeg var visst en av de få der det var for lite foster-DNA i mitt blod. Selv om jeg var der når jeg var 11+1. De tester rør nr 2 nå og jeg får svar i morgen om de klarte å finne nok DNA der. Hvis ikke må jeg ta turen til Gøteborg igjen på onsdag....
Så kjedelig. Koste meg veldig på turen, men det tok søren meg en hel dag. Håper virkelig jeg slipper enda en dag i bil.
Krysser fingrene for at svarene er gode etter så lang ventetid.
Hvor mang dager tok det fra du tok testen til de ringte deg?
Hvor har du bestilt det?Jeg har bestilt undersøkelse som inkluderer en nøye ul sammen ned nipt-testen så jeg forventer at de går gjennom "alt" på den kontrollen.
Om man kun har bestilt nipt-test så blir det mulig noe annerledes, og så klart hvor det gjøres hen.
Tenkt så mye på deg i dag. Håper turen ble fin, og at de fikk nok foster-DNA denne gangenDet tok akkurat 7 dager fra jeg var der til jeg fikk svar. Hadde fin tur jeg også, men det frister ikke så mye med en hel dag til med roadtrip nei
Tusen takk for omtanken Vet du, de ringte i går og sa at det var tilstrekkelig i prøve 2, og at jeg slapp å reise Og alt var i skjønneste orden. Nå er jeg så lettet og glad. Håper alt går bra med deg også og at du får gode nyheterTenkt så mye på deg i dag. Håper turen ble fin, og at de fikk nok foster-DNA denne gangen
Hvor har du bestilt det?
Så gode nyheterTusen takk for omtanken Vet du, de ringte i går og sa at det var tilstrekkelig i prøve 2, og at jeg slapp å reise Og alt var i skjønneste orden. Nå er jeg så lettet og glad. Håper alt går bra med deg også og at du får gode nyheter
Så gode nyheter
Fikk du resultatene fra prøve 2 allerede nå?
Ja, de brukte ca 6 dager på prøve nr 2, så alt i alt tok denne prosessen ca 15 dager.