Tørr ikke se det jeg...Tørk med føner, det funket bra for meg! Og ta et speil og se hvordan det ser ut nedentil (selv om det er litt ekkelt). Greit å vurdere om det har grodd/blitt bedre om f.eks en ukes tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tørr ikke se det jeg...Tørk med føner, det funket bra for meg! Og ta et speil og se hvordan det ser ut nedentil (selv om det er litt ekkelt). Greit å vurdere om det har grodd/blitt bedre om f.eks en ukes tid
Sist gang så det helt ille ut her, og jeg hadde da kun 2 sting!!! Det så så slapt og herjet ut..Tørr ikke se det jeg...
Gosh!!! Kjenner jeg er livredd jeg...Sist gang så det helt ille ut her, og jeg hadde da kun 2 sting!!! Det så så slapt og herjet ut..
Så at det var en baby som hadde trykt seg ut der ja....Gosh!!! Kjenner jeg er livredd jeg...
Blei det jeg og.. Samme sted som sist gang! Hadde prob med det samme da, så da må du bare sette i gang med knipeøvelser! så går det seg nok til! Man er jo litt kjørt i muskulaturen rundt der nede etter en fødselJeg revnet litt bakover igår.. kjenner at jeg ikke klarer å holde igjen luft, men regner med at det går over? Føles veldig hovent ut..
Det jeg tenkte meg.. får bare knipe ;-)Blei det jeg og.. Samme sted som sist gang! Hadde prob med det samme da, så da må du bare sette i gang med knipeøvelser! så går det seg nok til! Man er jo litt kjørt i muskulaturen rundt der nede etter en fødsel
Uff, da har jeg tittet med speil... Kjære vene som det ser ut der nede! Liker ikke! Har ikke noen plager da, men kjenner jeg syns det er ekkelt alikevel!Så at det var en baby som hadde trykt seg ut der ja....
Tror ikke det har noe med at du revnet. Jeg slapp også ut uendelig mye ukontrollert luft de første dagene etter fødsel! Jordmor sa det var veldig vanlig med mye luft i startenJeg revnet litt bakover igår.. kjenner at jeg ikke klarer å holde igjen luft, men regner med at det går over? Føles veldig hovent ut..
Godt å høreTror ikke det har noe med at du revnet. Jeg slapp også ut uendelig mye ukontrollert luft de første dagene etter fødsel! Jordmor sa det var veldig vanlig med mye luft i starten