Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker ikke å tørke uansett tror jeg... Er jo så himla sårtJeg har en haug med sting. Fortsatt sårt, tør ikke å tørke meg etter jeg har vært på do, så jeg løper rett i dusjen. Men jordmor lovte at det var umulig å ødelegge stingene, så hvis du orker å tørke er det nok ikke noe problem.
Ja jeg driver å bare trykker på en måte, føler det blir lite rent, spesielt med renselse også...Husker fra forrige gang at jeg ikke klarte og tørke meg. Bare trykket med papiret, evt dusjet litt etterpå. Var ømt i mange uker!
Hvornår begynte sårheten og ømheten å gå bort? Føler meg ikke så ren nedentil, føler jeg ikke klarer å tørke meg ordentlig etter do besøk.... Er det egentlig bare å tørke skikkelig eller kan man risikere å dra ut stingene??
Vet ikke helt hvordan det er å vaske med våtservietter i ett sår? Har på følelsen av at det vil svi...?Gode tips ovenfor, og hva med å bruke våtservietter å vaske seg med? Hvis det funker for babyen så funker det nok for oss også.
Ja det er mulig. En våt klut evt..? Jeg sydde en del og hadde mest vondt når jeg tisset. Revnet masse. Jeg klarte meg med grønnsåpebad og mykt dopapir.Vet ikke helt hvordan det er å vaske med våtservietter i ett sår? Har på følelsen av at det vil svi...?
Jeg hadde vondt i stingene ca 1 uke, klarte nesten ikke å sitte! Kjente at det lugget hvis jeg reiste meg brått opp.. Nå er det borte og jeg klarer å tørke meg etter dobesøk med førstemann sydde jeg så mye at jeg sleit i flere uker etter fødsel
Hvor mye sydde du med første? Jeg er så redd for at dette skal vare i flere uker. Føler ikke at jeg har blitt noe bedre på den første uka ihvertfall.
Det værste er å presse ut ungen.. Det andre som følger med er bare barnemat i forhold! Så lenge man ikke revner helt opp helt da vel og merke! Da kan jo ettertiden bli tøff! Heldigvis så er jo det veldig sjeldent !!!Hmmm. Kan virke ut som at det er greit at vi har slik en gammeldags bidé ting på badet vårt. Må være mindre tiltak å sette meg over den å spyle enn å måtte gå i dusjen etter hvert dobesøk viss behov. Har jo ikke født enda, så vet jo ikke hvordan det blir
Kan ikke si jeg gleder meg til alt med renselse, sårhet og diverse etter fødsel. Men alt er jo verdt det siden man har fått en liten da
gleder meg ikke sånn sett til selve fødselen heller. Skummelt med noe som jeg vet vil gjøre vondt, men ikke vet så mye mer enn det. Som hvor vondt, hvor lenge, når skjer det også videre men tenker og når milionvis av andre kvinner klarer å føde, så klarer jeg det og :-D heheDet værste er å presse ut ungen.. Det andre som følger med er bare barnemat i forhold! Så lenge man ikke revner helt opp helt da vel og merke! Da kan jo ettertiden bli tøff! Heldigvis så er jo det veldig sjeldent !!!