Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elisemoor
Jeg hadde 18 mm, men husker faktisk ikke hvor lang tid det tok. Jeg var veldig ivrig og gikk opp 1 mm på 1-2 uker[8D]
Men du kan jo gå til en piercingsjappe å få nødvendig info der, og de hjelper deg også med å strekke.
MEN, må si at jeg angrer den dag i dag. Ørene mine vil aldri bli "normale" igjen. Du kan ikke gå med små øredobber for hullet blir ikke like lite som det var. Er veldig enkelt å miste øredobber[8D] Og om jeg går med noen som "dingler",altså litt tunge, så ser det ut som 80 år gamle ører. En f**** rett og slette[8D]
Men jeg ville gått til en sjappe og fått hjelp om jeg var deg[:)]
ORIGINAL: Angelofhope
Jeg begynte vel i juni og ferdig i Oktober med målet mitt, 14 mm! [:)] Strakk selv. Mine ører var esktremt tøyelige [:D][:-]
4 uker på 8 mm!! Det må jeg si var fort![:)] Pass på så de ikke sprekker eller får sår, man kan få det hvis man går for fort frem, det skal iallefall ikke gjøre vondt! Da går d bra [:)]
ORIGINAL: *LiLLa*
Jeg begynte vel i juni og ferdig i Oktober med målet mitt, 14 mm! [:)] Strakk selv. Mine ører var esktremt tøyelige [:D][:-]
4 uker på 8 mm!! Det må jeg si var fort![:)] Pass på så de ikke sprekker eller får sår, man kan få det hvis man går for fort frem, det skal iallefall ikke gjøre vondt! Da går d bra [:)]
ja,det har gått fort, litt overivrig kan man si [8D][:-]heheheheh.
den ene flippen er litt sår de første dagene etter strekking, men så går det bra[;)]man må lide for skjønnheten[8D]hahahaha
Vær litt forsiktig uansett! Bruker du noe fuktighetskrem osv. når du setter inn spiral? Ikke øk om ørene har sår enda, da må du vente tror jeg.
ORIGINAL: Skrulla86
Sambo strekker sine nå, på tatto studio da!
Han har nå 4 mm, begynte å strekke for 5 uker siden.
Syns du strekker alt for fort! Han som strekker sambo sine er veldig flink på dette området og anbefaler MAKS 1 mm per andre uke.
Sambo skal strekke til maks 10 mm, vil ha muligheten til at de kan vokse igjen senere om han ønsker det:)
ORIGINAL: Fragle1
Jeg har vel 12mm tror jeg? Husker ikke hvor lang tid jeg brukte, men jeg gjorde det i et studio så det tok litt tid.
Jeg bruker tre-plugger, da lukter det ikkeno!
Ellers bruk av naturmateriale gjør at det ikke lukter. Jeg takla ikke den lukta!
ORIGINAL: *Musti*
Ooh..kvalmt [:'(][:'(]