dere som har strekt ørene..

*LiLLa*

Forelsket i forumet
hvor mange mm har dere, og hvor lang tid brukte dere?
skal dere ha større,evnt hvor mange mm?
begynte strekke for 4 uker siden, og har 8 mm til nå.
skal ihvertfall ha 16 mm...men aner ikke hvor lang tid det vil ta å oppnå det..

[:D]

ORIGINAL: Søta!

Strekt ørene?
Aldri hørt om? [:-]
Forklar![8D]

[8D]
tunneller,da[8D]
stooore hull i ørene???[:-]

Ooh..kvalmt [:'(][:'(]

ORIGINAL: *Musti*

Ooh..kvalmt [:'(][:'(]

nope,herrrrrlig[:D][8D]

Hoho - det lukter så NICE når man fjerner "pynten" fra øret [:'(] Exen ble til slutt kastet ut av dobbelsenga da jeg holdt på å spy [:o]

ORIGINAL: Jogger`n

Hoho - det lukter så NICE når man fjerner "pynten" fra øret [:'(] Exen ble til slutt kastet ut av dobbelsenga da jeg holdt på å spy [:o]

man må jo selvfølgelig rense de[8|] ta de ut og skylle både ørene og tunnellene i lunkent vann[:-]

Jeg hadde 18 mm, men husker faktisk ikke hvor lang tid det tok. Jeg var veldig ivrig og gikk opp 1 mm på 1-2 uker[8D]
Men du kan jo gå til en piercingsjappe å få nødvendig info der, og de hjelper deg også med å strekke.
MEN, må si at jeg angrer den dag i dag. Ørene mine vil aldri bli "normale" igjen. Du kan ikke gå med små øredobber for hullet blir ikke like lite som det var. Er veldig enkelt å miste øredobber[8D] Og om jeg går med noen som "dingler",altså litt tunge, så ser det ut som 80 år gamle ører. En f**** rett og slette[8D]
Men jeg ville gått til en sjappe og fått hjelp om jeg var deg[:)]

ORIGINAL: Elisemoor

Jeg hadde 18 mm, men husker faktisk ikke hvor lang tid det tok. Jeg var veldig ivrig og gikk opp 1 mm på 1-2 uker[8D]
Men du kan jo gå til en piercingsjappe å få nødvendig info der, og de hjelper deg også med å strekke.
MEN, må si at jeg angrer den dag i dag. Ørene mine vil aldri bli "normale" igjen. Du kan ikke gå med små øredobber for hullet blir ikke like lite som det var. Er veldig enkelt å miste øredobber[8D] Og om jeg går med noen som "dingler",altså litt tunge, så ser det ut som 80 år gamle ører. En f**** rett og slette[8D]
Men jeg ville gått til en sjappe og fått hjelp om jeg var deg[:)]

jeg strekker de selv[;)]
jeg er klar over at jeg ikke kan gå med `små`dobber igjen, men det plager meg ikke[;)]
dessuten,hvis jeg ABSOLUTT vil bruke hengedobber,kan de alltid festes under tunnellene så det er jeg ikke redd for[8D]

ORIGINAL: Angelofhope

Jeg begynte vel i juni og ferdig i Oktober med målet mitt, 14 mm! [:)] Strakk selv. Mine ører var esktremt tøyelige [:D][:-]

4 uker på 8 mm!! Det må jeg si var fort![:)] Pass på så de ikke sprekker eller får sår, man kan få det hvis man går for fort frem, det skal iallefall ikke gjøre vondt! Da går d bra [:)]

ja,det har gått fort, litt overivrig kan man si [8D][:-]heheheheh.
den ene flippen er litt sår de første dagene etter strekking, men så går det bra[;)]man må lide for skjønnheten[8D]hahahaha

Sambo strekker sine nå, på tatto studio da!
Han har nå 4 mm, begynte å strekke for 5 uker siden.
Syns du strekker alt for fort! Han som strekker sambo sine er veldig flink på dette området og anbefaler MAKS 1 mm per andre uke.

Sambo skal strekke til maks 10 mm, vil ha muligheten til at de kan vokse igjen senere om han ønsker det:)

ORIGINAL: *LiLLa*

Jeg begynte vel i juni og ferdig i Oktober med målet mitt, 14 mm! [:)] Strakk selv. Mine ører var esktremt tøyelige [:D][:-]

4 uker på 8 mm!! Det må jeg si var fort![:)] Pass på så de ikke sprekker eller får sår, man kan få det hvis man går for fort frem, det skal iallefall ikke gjøre vondt! Da går d bra [:)]

ja,det har gått fort, litt overivrig kan man si [8D][:-]heheheheh.
den ene flippen er litt sår de første dagene etter strekking, men så går det bra[;)]man må lide for skjønnheten[8D]hahahaha

Vær litt forsiktig uansett! Bruker du noe fuktighetskrem osv. når du setter inn spiral? Ikke øk om ørene har sår enda, da må du vente tror jeg.

nei,bruker ikke noe slags krem...bruker vann...bare fukter den nye spiralen og flippen[;)]

Jeg har vel 12mm tror jeg? Husker ikke hvor lang tid jeg brukte, men jeg gjorde det i et studio så det tok litt tid.
Jeg bruker tre-plugger, da lukter det ikkeno!
Ellers bruk av naturmateriale gjør at det ikke lukter. Jeg takla ikke den lukta!

hvorfor vil du gjøre det? alltid lurt på dette når jeg ser folk med slike ører[:D]

ORIGINAL: Skrulla86

Sambo strekker sine nå, på tatto studio da!
Han har nå 4 mm, begynte å strekke for 5 uker siden.
Syns du strekker alt for fort! Han som strekker sambo sine er veldig flink på dette området og anbefaler MAKS 1 mm per andre uke.

Sambo skal strekke til maks 10 mm, vil ha muligheten til at de kan vokse igjen senere om han ønsker det:)

jeg blir litt ivrig, kan man si [8D]
og eier ikke tålmodighet, så her går det fort ja[8D]
har lyst å sette in tunneller snart, men syns 8-10 mm tunneller er altfor små¨...så skal heller vente til de kommer opp mot 14[;)]

ORIGINAL: Fragle1

Jeg har vel 12mm tror jeg? Husker ikke hvor lang tid jeg brukte, men jeg gjorde det i et studio så det tok litt tid.
Jeg bruker tre-plugger, da lukter det ikkeno!
Ellers bruk av naturmateriale gjør at det ikke lukter. Jeg takla ikke den lukta!

jeg bruker de svarte``plast`spiralene, å det lukter ikke noe. men har vel kanskje med å gjøre at jeg er flink til å rense/vaske[;)]

ORIGINAL: løgndetektoren

hvorfor vil du gjøre det? alltid lurt på dette når jeg ser folk med slike ører[:D]

jeg gjør det fordi jeg syns det er fint[:D]
syns ikke det er fint med altfor store, men ca på str med en 5-krone[;)]

ugh får frysninger på ryggen [:'(]

Back
Topp