Gravid med Gravøren!
Elsker forumet
Er de store el små i str?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor stor er hun nå, og hvilken str bruker du?her er hun lang og smal så vi elsker nameit
Hun legger litt lite på seg og har jo i tillegg vært syk for 3. Gang siden jul nå, med lite mat.. derfor er vi til kontroll hver mnd vi hittil forrige kontroll var hun litt over 69 cm og 7.2 kg, da var hun 8 mnd. Hun bruker str 68/74.. nå passer nesten alle buksene i 74 har hatt litt problemer med at de faller ned hvis det ikke er strikk som kan strammes eller snøring har en jumpsuit fra hm som er 80 og ei bukse fra claire (den er ekstra stram i livet har jeg hørt fra flere), som også brukes nå, men aller helst holder vi oss til Bodyer i 68 og alt i 74. mi er vel nesten en mnd eldre enn di?Hvor stor er hun nå, og hvilken str bruker du?
Har ikke veid siden 7 mnd her, men da var hun 67 cm og 7750g, og jeg syns 68 i name it var trangt
Bruker 68 i alle klær nå og syns de er romslige, men nameit får jeg ikke på henne bortsett fra ullbodyene...
Hun legger litt lite på seg og har jo i tillegg vært syk for 3. Gang siden jul nå, med lite mat.. derfor er vi til kontroll hver mnd vi hittil forrige kontroll var hun litt over 69 cm og 7.2 kg, da var hun 8 mnd. Hun bruker str 68/74.. nå passer nesten alle buksene i 74 har hatt litt problemer med at de faller ned hvis det ikke er strikk som kan strammes eller snøring har en jumpsuit fra hm som er 80 og ei bukse fra claire (den er ekstra stram i livet har jeg hørt fra flere), som også brukes nå, men aller helst holder vi oss til Bodyer i 68 og alt i 74. mi er vel nesten en mnd eldre enn di?
Da er det bare litt over to uker da mi er født 5. ja, hun passer de perfekt, og vi arvet en hel haug fra tremenningene hennes, så vi ble kjempe happyDa er hun lang og smal ja. Men da stemmer det jo greit med at klærne er små i str da, ihvertfall trange.
Håper jenta di blir helt frisk snart ♡
Hun er vel brått det ja. Mi er født 23.