Dere som har Name IT klær

Jeg syntes de er i feil format, de er så tettsittende og trange de bodyene. Pysjene med føtter er vide men alt for små føtter. Buksene er litt vide men ellers greit. Kanskje det er mine barn som er feilproposjonerte og ikke klærne Haha :p
 
De er lang og smale de bodyene. Men er de som har passa vår tulle aller best da hun er smal og lang i overkroppen :)
 
Sniker

De er lange og smale - perfekt til mi lange slanke jente

Kjenner de som ikke kan bruke de pga de blir for lange samt for trange..
De er også smal i utringningen og smal i hendene
 
Jeg syns de er altfor trange, så må bruker en str større i de klærne enn andre merker.

Veldig fornøyd med ullbodyene da. De er ikke like trange syns jeg:)
 
Syns bodyne er syyykt trange i ermene :eek: herreguud må jo strekke de ut i bredden før jeg trer de på.
Syns generelt bodyne derfra er veldig trange :p
 
her er hun lang og smal så vi elsker nameit :D
 
Syns de er veldig flotte jeg, og helt normale i størrelsen :) Nå har jeg en lang og tynn gutt så da passer name it helt utmerket :p
 
her er hun lang og smal så vi elsker nameit :D
Hvor stor er hun nå, og hvilken str bruker du?
Har ikke veid siden 7 mnd her, men da var hun 67 cm og 7750g, og jeg syns 68 i name it var trangt:eek:
Bruker 68 i alle klær nå og syns de er romslige, men nameit får jeg ikke på henne :p bortsett fra ullbodyene...
 
Hvor stor er hun nå, og hvilken str bruker du?
Har ikke veid siden 7 mnd her, men da var hun 67 cm og 7750g, og jeg syns 68 i name it var trangt:eek:
Bruker 68 i alle klær nå og syns de er romslige, men nameit får jeg ikke på henne :p bortsett fra ullbodyene...
Hun legger litt lite på seg og har jo i tillegg vært syk for 3. Gang siden jul nå, med lite mat.. derfor er vi til kontroll hver mnd vi hittil ;) forrige kontroll var hun litt over 69 cm og 7.2 kg, da var hun 8 mnd. Hun bruker str 68/74.. nå passer nesten alle buksene i 74 :) har hatt litt problemer med at de faller ned hvis det ikke er strikk som kan strammes eller snøring :p har en jumpsuit fra hm som er 80 og ei bukse fra claire (den er ekstra stram i livet har jeg hørt fra flere), som også brukes nå, men aller helst holder vi oss til Bodyer i 68 og alt i 74. :) mi er vel nesten en mnd eldre enn di?
 
Hun legger litt lite på seg og har jo i tillegg vært syk for 3. Gang siden jul nå, med lite mat.. derfor er vi til kontroll hver mnd vi hittil ;) forrige kontroll var hun litt over 69 cm og 7.2 kg, da var hun 8 mnd. Hun bruker str 68/74.. nå passer nesten alle buksene i 74 :) har hatt litt problemer med at de faller ned hvis det ikke er strikk som kan strammes eller snøring :p har en jumpsuit fra hm som er 80 og ei bukse fra claire (den er ekstra stram i livet har jeg hørt fra flere), som også brukes nå, men aller helst holder vi oss til Bodyer i 68 og alt i 74. :) mi er vel nesten en mnd eldre enn di?

Da er hun lang og smal ja. Men da stemmer det jo greit med at klærne er små i str da, ihvertfall trange.

Håper jenta di blir helt frisk snart ♡
Hun er vel brått det ja. Mi er født 23. :)
 
Da er hun lang og smal ja. Men da stemmer det jo greit med at klærne er små i str da, ihvertfall trange.

Håper jenta di blir helt frisk snart ♡
Hun er vel brått det ja. Mi er født 23. :)
Da er det bare litt over to uker da :) mi er født 5. :) ja, hun passer de perfekt, og vi arvet en hel haug fra tremenningene hennes, så vi ble kjempe happy :D
 
Små i str. Eks str 74 er 6-9mnd
Cubus f.eks har str 74 fra 9mnd om jeg ikke husker feil?
 
Tror det kommer ann på fasongen til babyen. Name it passer supert til min tynne litt lange baby - mens en vennine av meg synes de er små i str.
 
Smale i fasongen... Eldstejenta var lang og slank og brukte nesten bare name it fram til str.80. Mellomste var ikke fullt så slank,men brukte også mye klær fra name it.. (De er 3 og 5 nå) ....men til lillebror må jeg granske klærne før jeg evt kan kjøpe noe...syns de er veldig smale i fasongen mange av bodyene.. Buksene går fint. I pysjamasene måtte jeg kjøpe en str større enn han han bruker til vanlig fordi de var trange i armen og i leggene.. Nå er ikke han av den slanke typen da :D
 
Back
Topp