Dere som har kjøpt Britax Smile 3, stelleveske?

Hmm1987

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvilken stelleveske har dere kjøpt/vurderer dere?

Aner ikke hva jeg skal velge :hilarious:
Sist trengte jeg ikke ta stilling til det for da fulgte det med ei til vogna!
 
Jeg har blå vogn, og valgte tilslutt Lässig stellesekk (kjøpte på zalando) i antrasitt. Synes det ble veldig fint, den er romslig men likevel ikke kjempediger utenpå. Kjøpte først en annen sekk, men den var så stor at den hang så skjevt på vogna. Tok borti bag’en og var bare i veien. Lässig henger fint!
 

Vedlegg

  • 7F1A4D1E-468C-4B07-8630-4D76DAD8CAC2.jpeg
    7F1A4D1E-468C-4B07-8630-4D76DAD8CAC2.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 134
Jeg har blå vogn, og valgte tilslutt Lässig stellesekk (kjøpte på zalando) i antrasitt. Synes det ble veldig fint, den er romslig men likevel ikke kjempediger utenpå. Kjøpte først en annen sekk, men den var så stor at den hang så skjevt på vogna. Tok borti bag’en og var bare i veien. Lässig henger fint!
Å, den så jo veldig grei ut!
Vi har akkurat samme vogna :) skal sjekke ut.
Se krokene du har hengt den med, er det noe som må kjøpes utenom?
 
Jeg har blå vogn, og valgte tilslutt Lässig stellesekk (kjøpte på zalando) i antrasitt. Synes det ble veldig fint, den er romslig men likevel ikke kjempediger utenpå. Kjøpte først en annen sekk, men den var så stor at den hang så skjevt på vogna. Tok borti bag’en og var bare i veien. Lässig henger fint!

og hvilken farge? Så jo ganske lik ut på vogna
 
og hvilken farge? Så jo ganske lik ut på vogna
Krokene følger med. Det gjør også remmer til ryggsekk, og rem så du kan bære den som en bag. Fargen er litt mørk melert grå, men passet utrolig godt til vogna! Litt dårlig lys på bildet:)
 
Fargen heter antrasitt btw!
 
må snoke litt her
Har samme vogn og en kjempegammel stelleveske som vi fikk, men vil ha ei ny, litt finere.
 
Jeg venter på denne i posten. Har mørk grå britax med brune håndtak så ville ha en som matchet det brune ;)

Så håper den er like fin som jeg ser for meg :)
 

Vedlegg

  • 9F9D1411-DD3C-41FD-A040-BDC8A751479F.png
    9F9D1411-DD3C-41FD-A040-BDC8A751479F.png
    56,5 KB · Visninger: 41
Har grå vogn med brune håndtak, så lett lenge etter en grå eller brun stelleveske. Kom over denne i helga på jollyroom, og falt for den.

Har bestilt, så håper det er tilnærmet lik gråfarge.

Også redd den kan bli litt barnslig? men får vurdere den mer når vi får den. Er jo tross alt en stelleveske til barnet, så tenker det funker. :D synes den var såå søt :love017
 

Vedlegg

  • 088-0899-Grey-2577_1.jpeg.jpg
    088-0899-Grey-2577_1.jpeg.jpg
    27,8 KB · Visninger: 35
Sniker fra juli.
Vi har også grå med brune håndtak. Ønsket egentlig å finne en grå og brun stellesekk, men tok ikke sjansen på grå mtp fargekrasj med vogna. Endte opp med denne og tror og håper den vil passe bra :)
https://www.mimmis.no/babymel-stellesekk-robyn-convertible-backpack-black
Den var fin :) Vi valgte også denne, bare i grå. Kan hende som du sier at det blir fargekræsj med vogna, men det vil jo da gå i grå nyanser. Håper det vil se greit ut :)
 
Back
Topp