Dere som har katt...

Aller helst inne. Men vi har kattedo i tillegg. Går fritt i huset og ut/inn som de vil på dagtid :-)

Vi har innepus. Så hun er aldri ute.
Om natten er hun inne på "rommet" sitt. Så slipper vi at hun løper bananas rundt i huset.

Begge er inne. Henter de alltid inn/roper de inn før vi legger oss. De er stort sett inne uansett da.

Nei, ikke mye i hvert fall fra den vi har nå, den har gummilister rundt og lukker seg med en gang katten er inne. (Vi har den inn til ett soverom. )
Får vurdere det tror jeg. Har to katter nå, og da er det litt masete å drive lukke opp til hele tiden. Det kommer ikke inn huggorm, mus og lemen da? :P

Får vurdere det tror jeg. Har to katter nå, og da er det litt masete å drive lukke opp til hele tiden. Det kommer ikke inn huggorm, mus og lemen da? :p
Huggorm har aldri kommet inn her, men katten hadde en stund hun drog inn mus på natta og skulle leke med dem. :rolleyes: Det kommer ikke inn andre dyr av seg selv, døra er innstilt på kattens chip, og det er veldig greitt da andre katter av og til vil inn her.:joyful:

Det går forresten an å låse døra, både helt og delvis, slik at katten kommer inn men ikke får gå ut igjen.

De er ute, men får lov å være på vaskerommet på vinteren.

Har 2 innekatter, men skal flytte snart da jeg bor i 2 etasje og har for liten leilighet. De vil da få være ute. Om natten blir de nok inne med mindre de vil ut.

Inne... ute....

det kommer litt an på om hun er inne eller ute når vi skal legge oss :)

Har katteluke, så den går ut og inn som den vil.

Går ut og inn som han vil hele døgnet. Men er nok mest inne om natten

Mine er bare 6 mnd så de er inne hele døgnet. Blir å installere katteluke m/ chip og slippe de ut om 1-2 mnd.

Yngste min er 5,5 måned. Halvannen uke siden han ble kastrert og får nå være ute. Vurderer sterkt katteluke nå!
Etter mange anbefalinger kjøpte vi sureflap (hos zoopermarked). Har ikke prøvd den selv ennå, men mange skryter av den. Ser absolutt fordelen med at det er kun mine katter som kommer seg inn [emoji4]

Mine er ikke vaksinerte ennå, så blir inne til de har blitt det to ganger.

Den er ute stort sett nå som det er så fint vær. Om vinteren liker den seg best inne. :)

Back
Topp