Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke mye i hvert fall fra den vi har nå, den har gummilister rundt og lukker seg med en gang katten er inne. (Vi har den inn til ett soverom. )Dere som har katteluke, trekker det? Redd det skal bli kaldt i vinter![]()
Får vurdere det tror jeg. Har to katter nå, og da er det litt masete å drive lukke opp til hele tiden. Det kommer ikke inn huggorm, mus og lemen da?Nei, ikke mye i hvert fall fra den vi har nå, den har gummilister rundt og lukker seg med en gang katten er inne. (Vi har den inn til ett soverom. )
Huggorm har aldri kommet inn her, men katten hadde en stund hun drog inn mus på natta og skulle leke med dem.Får vurdere det tror jeg. Har to katter nå, og da er det litt masete å drive lukke opp til hele tiden. Det kommer ikke inn huggorm, mus og lemen da?![]()

Yngste min er 5,5 måned. Halvannen uke siden han ble kastrert og får nå være ute. Vurderer sterkt katteluke nå!Mine er bare 6 mnd så de er inne hele døgnet. Blir å installere katteluke m/ chip og slippe de ut om 1-2 mnd.
Etter mange anbefalinger kjøpte vi sureflap (hos zoopermarked). Har ikke prøvd den selv ennå, men mange skryter av den. Ser absolutt fordelen med at det er kun mine katter som kommer seg inn [emoji4]Yngste min er 5,5 måned. Halvannen uke siden han ble kastrert og får nå være ute. Vurderer sterkt katteluke nå!