Dere som har husdyr, hva gjør dere i forbindelse med fødsel?

Vel, han hadde mange runder med svigermor den tiden hun var hos oss. Hun var sjokkert over enkelte ting, prøvde å oppdra han litt. Og hun var samtidig veldig enig med meg i at det var uaktuelt at han ikke skulle være med på fødsel/ tiden etterpå. Heldigvis fikk vi den hjelpen vi trengte til slutt:)

Jeg tror jeg har blitt blind for hans tidvise urettferdigheter, enten det eller så blir jeg så sjokkert når de kommer at jeg ikke vet om han har rett eller om jeg har rett til å reagere. Men du har vel helt rett i at det bør tas en oppvask når de verste barseltårene har lagt seg.

Jeg elsker hundene mine, sambo likedan, men den dag han hadde sagt han ikke skal være med på fødsel pga hunden da tror jeg min verste side hadde kommet fram, og berettiget sådan!

Så godt du har henne hos deg/har hatt henne hos deg. Fortjener litt støtte!
Og det er HAN som er urimelig og helt på bærtur her, ikke du!
Vet du hva, alvorlig talt ikke være med på egen barns fødsel fordi ingen er god nok for hunden hørt på makan.

Her er bruksbikkjen allerede satt vek, og minien skal til naboen :) Er 8 dager på overtid, håper noe skjer snart! :D
 
Jeg elsker hundene mine, sambo likedan, men den dag han hadde sagt han ikke skal være med på fødsel pga hunden da tror jeg min verste side hadde kommet fram, og berettiget sådan!

Så godt du har henne hos deg/har hatt henne hos deg. Fortjener litt støtte!
Og det er HAN som er urimelig og helt på bærtur her, ikke du!
Vet du hva, alvorlig talt ikke være med på egen barns fødsel fordi ingen er god nok for hunden hørt på makan.

Her er bruksbikkjen allerede satt vek, og minien skal til naboen :) Er 8 dager på overtid, håper noe skjer snart! :D

Takk for gode ord!:) 8 dager på overtid, du! Da skjer det noe snart! Har du vært til stripping eller modningsakupunktur el.? Du er sikkert sliten/lei og har prøvd alt, det er ingen spøk å være overklar:p
 
Takk for gode ord!:) 8 dager på overtid, du! Da skjer det noe snart! Har du vært til stripping eller modningsakupunktur el.? Du er sikkert sliten/lei og har prøvd alt, det er ingen spøk å være overklar:p
Jeg vurderte å forsøkte modningsakupunktur kanskje? Prøver å lese litt om det, for begynner å bli bra desperat nå hehe.
Skal til sjekk på onsdag så da vil jeg sikkert få tilbud om å settes igang om det ikke er skjedd noe enda :)
 
Jeg vurderte å forsøkte modningsakupunktur kanskje? Prøver å lese litt om det, for begynner å bli bra desperat nå hehe.
Skal til sjekk på onsdag så da vil jeg sikkert få tilbud om å settes igang om det ikke er skjedd noe enda :)
Nå var jeg riktignok bare 4 dager overtid, men fikk modningsakupunktur og stripping hos jm. Fødselen var i gang dagen etterpå. Det kan såklart være tilfeldig;) Men som du sier, har du overtidskontroll på onsdag finner dere nok en løsning da.

Her er vi kommet til første økedøgn virker det som. Jeg ser ut som et laken:hilarious: Sov NÅ, mens du kan:hilarious:
 
Back
Topp