Dere som har hest..

frk. lykkelig

Babylykke januar 2015
Sommerfuglene 2017
Hvordan bruker dere hestene deres og når vil bruken av den bli "bortprioritert"?:)

Har selv en 5års islandshest, bruker han for fult enda..:) har også en blanding på 1år som jeg tenker å tømmkjøre utover høsten.

Nyttårslykke<3

Jeg har ikke hest nå. Men hadde sist jeg var gravid. Jeg red i ca fem mnd. Etter det ble den innkjørt. Så kjørte vi tur frem toø termin :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det var lurt:) tenker å ri så lenge det føles bra og magen ikke kommer i veien:)

Nyttårslykke<3

Min er 27 år og pensjonert! Så han nyter livet og bare går og koser seg! Får seg en liten tur innimellom men ikke noe mer! Har en shetlandsponni her og som går med han, men han blir heller ikke brukt! Han er vel 9 år gammel og skulle gjerne ha vert brukt mer, men han krever så masse at skal han brukes e d eg som må ta han og d er ikke helt optimalt for han eller meg hver dag! ;)

Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Rir gratis på en del hester rundt i bygda. Håper på noen rideturer utover sommer/høsten :)

Har 3 stk. De står å feiter seg på beite rett utom huset her. Jeg ligger inne med hypermesis så har såååå dårlig samvittighet. Har skaffet meg fôrryttere til 2 av dem. Så får jeg bare ta meg av å kjøre han siste når formen min blir bedre.
Men ser for meg at de alle eser å blir daffe etter så lite trening :p
Jeg får jobbe dem opp igjen neste sommer.. :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Back
Topp