Dere som har hatt uvi...

Kiki

Betatt av forumet
Desemberglede 2015
Kan dere forklare smertene ifm uvi i sv.skapet?

Våkna i dag med vondt i magen nede på høyre side, hatt vondt i hele dag, føles litt som mensensmerter på en måte, men kun vondt på høyre side og mye vondere enn vanlig mensensmerter.. :(
Men nå har vondten flytta seg til under magen og eg får vondt nedover i bekkenet og i underlivet.. Og vondt i korsryggen og nedover på siden ved hoftene/bekkenet..

Har snakket med legevakt og fått time til sjekk, men håper på at dette kan være en uvi?! Så håper noen kan komme med sine erfaringer:)

Jeg fikk vondt nede i magen og det ble egentlig bare verre og verre , var stikkende vondt og minnet om mens smerter , var utrolig vondt å bare snu seg rundt :/ fikk antibiotika kur og da hjalp det dagen etterpå heldigvis !

Siste UVI jeg hadde nå i uke 29, så hadde jeg overhodet ingen symptomer.. og de sier den er mest sannsynligvis årsaken til premature rier og innleggelsen.

Sist jeg hadde uvi er noen uker siden nå, men jeg hadde store stikkende smerter ved vannlating og ellers.. Det stakk kjempe masse i underlivet og det var helt forferdelig. Litt smerter nederst i magen også. Ble bedre etter antibiotikakur :)

Tusen takk for svar! De fant aldri ut hva det var den gang, men har fått svar på dette nå.. Eller legene tror det henger sammen med at eg har fått Hydronefrose og at det var "første tegn".

Back
Topp