Dere som har hatt rosa på papiret

Takk! Alt jeg har lest og erfart tilsier at det kommer til å gå bra, men likevel så klarer ikke hodet mitt mer nå. Usikker på om jeg skal be samboern være med...

Ja det kommer nok til å gå bra. Men likevel er det viktig og lytte til kroppen. Det er ei påkjenning å kjenne på disse bekymringene i utgangspunktet. Har legen til ul på kontoret?
Skjønner godr om du vil ha han med. Godt med støtte uansett hva som skjer tenker jeg :)
 
Ja det kommer nok til å gå bra. Men likevel er det viktig og lytte til kroppen. Det er ei påkjenning å kjenne på disse bekymringene i utgangspunktet. Har legen til ul på kontoret?
Skjønner godr om du vil ha han med. Godt med støtte uansett hva som skjer tenker jeg :)

Fastlegen mi har det. Men fikk time til en annen så vet ikke om jeg får UL i dag. Det gjør ikke noe sålenge jeg ikke trenger gå på jobb med angst. Nå er jeg mest redd for å ha en sa på kollektivtransporten eller i kantina liksom...
 
Fastlegen mi har det. Men fikk time til en annen så vet ikke om jeg får UL i dag. Det gjør ikke noe sålenge jeg ikke trenger gå på jobb med angst. Nå er jeg mest redd for å ha en sa på kollektivtransporten eller i kantina liksom...

Det skjønner jeg. Gode klemmer til deg :Heartred
 
Har fått legetime litt senere i dag, jeg klarer ikke være rolig lenger. Det går mye bedre med murringene når jeg ligger i ro iallfall.

Dere som har har hatt blod i flere dager, gikk dere på jobb da?

Huff, dette var ingen kjekk lesing. Når har du fått legetime?
 
Håper legetimen din går bra! [emoji173]️Helt forferdelig å gå rundt å ikke vite om det er noe galt eller ikke.
 
jeg hadde rødt på papiret i går, ferske røde dråper, men etter litt etterforskning (tmi), så tror jeg (vi) at det stammer fra utsiden (kanskje hemoroider da?... for det kom bare når jeg tørket ytterst og ikke noe når jeg gikk grundig til verks lengre inn... sorry tmi altså... men kjente panikken. lykke til hos legen etterpå! :)
 
ca kl 14. Skal prøve sove litt før jeg drar.
Håper du har fått slappet av litt! Lykke til hos legen, krysser fingrene for at alt er bra med lille:Heartpink
 
Har fått legetime litt senere i dag, jeg klarer ikke være rolig lenger. Det går mye bedre med murringene når jeg ligger i ro iallfall.

Dere som har har hatt blod i flere dager, gikk dere på jobb da?

Hvis du også har murringer ville jeg vært i ro. Jeg fikk beskjed av lege om å legge med på sofaen. Gikk over etter et døgn ca. Lykke til :)
 
Hvis du også har murringer ville jeg vært i ro. Jeg fikk beskjed av lege om å legge med på sofaen. Gikk over etter et døgn ca. Lykke til :)

Takk! Har ligget i ro da ble det bedre men kan jo ikke ligge på vei til legen. Heldigvis ganske tomt på kollektivtransporten. Holdt du deg noe ekstra hjemme?
 
Lykke til, og håper det går bra [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk! Jeg tror på en måte det går bra mtp akkurat de synptomene her, men det er andre ting som feks at temperaturen virker lavere jeg begynner tenke på nå. Har ømme bryst som fy da..
 
jeg hadde rødt på papiret i går, ferske røde dråper, men etter litt etterforskning (tmi), så tror jeg (vi) at det stammer fra utsiden (kanskje hemoroider da?... for det kom bare når jeg tørket ytterst og ikke noe når jeg gikk grundig til verks lengre inn... sorry tmi altså... men kjente panikken. lykke til hos legen etterpå! :)

Kan ikke være på forumet her uten å tåle sånne detaljer ;)
 
Her viser det seg at murringene i mage og rygg kan skyldes uvi. Så ble lege etter jm så venter på å komme inn til han nå. Snakk om å ha verdens beste lege. Møtte han i gangen, viste han lappen. "Ta en ny prøve å sett deg ned å vent så kommer du inn til meg snart". Deilig det når jeg reiser bort i morgen og blir borte nesten to uker :)
 
Takk! Har ligget i ro da ble det bedre men kan jo ikke ligge på vei til legen. Heldigvis ganske tomt på kollektivtransporten. Holdt du deg noe ekstra hjemme?
Ja, holdt meg hjemme imens jeg blødde. Var en liten uke. Murringene var bare i et døgn.
 
Her viser det seg at murringene i mage og rygg kan skyldes uvi. Så ble lege etter jm så venter på å komme inn til han nå. Snakk om å ha verdens beste lege. Møtte han i gangen, viste han lappen. "Ta en ny prøve å sett deg ned å vent så kommer du inn til meg snart". Deilig det når jeg reiser bort i morgen og blir borte nesten to uker :)

Herlig!

Var det kun murringer som gjorde at dere mistenker uvi?

Legen jeg var hos mente det ikke var det etter å ha kjent litt på meg så mente jeg ikke trengte ta urinprøve engang for å utelukke. Jeg skal uansett til min lege neste uke så får ev sjekke det opp igjen da.

Hadde du vært til tul?
 
Last edited:
Håper bare det


Herlig!

Var det kun murringer som gjorde at dere mistenker uvi?

Legen jeg var hos mente det ikke var det etter å ha kjent litt på meg så mente jeg ikke trengte ta urinprøve engang for å utelukke. Jeg skal uansett til min lege neste uke så får ev sjekke det opp igjen da.

Hadde du vært til tul?

Nei urinprøven viste det hos jm. Men har ikke noen symptomer. Å prøven til legen var negativ og han kjente også på magen som gjorde at han utelukka det.
Grunnen til at det ga utslag til jm er at det gikk for mange timer fra jeg tissa til de sjekka den retr og slett. Derdor sa øegen at der sjekker de ikke urin som er mer enn et par timer gammel grunnet at det kan gi feiø utslag.

Så er nok livmora og baby som vokser :)
Hva sa legen mer? Ble du noe beroliget?
 
Herlig!

Var det kun murringer som gjorde at dere mistenker uvi?

Legen jeg var hos mente det ikke var det etter å ha kjent litt på meg så mente jeg ikke trengte ta urinprøve engang for å utelukke. Jeg skal uansett til min lege neste uke så får ev sjekke det opp igjen da.

Hadde du vært til tul?


Og ja jeg hadde tul sist for 2 uker siden :D
 
Back
Topp