Ikke noe masing i natt, puh..deilig med en pause. Men føler med deg da!hvordan går det nå?
Har vondt nå da, hehe. Skal vel ta igjen for det tapte i natt.
Sovnet rett over 4 tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe masing i natt, puh..deilig med en pause. Men føler med deg da!hvordan går det nå?
Har vondt nå da, hehe. Skal vel ta igjen for det tapte i natt.
Det skjønner jeg godt, men fint at du fikk tatt igjen litt søvn daSovnet rett over 4 tror jegHurraaaa... Har "heldigvis" barnefri idag, og fikk sove helt til nå da
er litt nummen i magen da, etter en slitsom natt
Men ingen masing akkurat nå.. Er så lei av de her altså.
Det skjønner jeg godt, men fint at du fikk tatt igjen litt søvn daburde kanskje sjekket deg for modning/åpning?
Man kan be om sjekk hvis man har veldig mye vondt i magen, men helst hvis man er redd for å føde prematurt da kanskjeTenker at det nok ikke er helt åpent enda.. Pleier man å sjekke det egentlig? Sist sjekket jeg aldri det før jeg lå på føden i fødsel liksom..![]()
Oi såpass ja, kanskje nr 2 også er en luringjeg håper jo ikke jeg ligger her og plutselig får pressrier eller noe
særlig ikke når jeg tar så mye blodfortynnende. Da må jeg vel få en ambulanse, men jeg tror jeg skal klare å dra inn tidsnok
går nok bra. Takk for det, håper jo ikke jeg skal gå med slik masing i ukesvis. Kan godt enten gi seg eller bli noe ekte saker
men ikke noe vann som går eller noe her da.
Spennende da! Hvor lenge er det til termin?Nr to hos meg også var ei skikkelig luring ...Hadde selv masserier/kynnere samme dag fødselen starta..
Pågikk i 14 timer før hun smatt ut..
Skal bli spennende å se på nr tre nå..
Nr en var hurtig, og kom som lyn fra klar himmel uten at jeg kjente åpningsfasen annet enn vondt i ryggen ( har vært gjentagende med nr to også forresten, og er gjentagende nå også )
Man kan be om sjekk hvis man har veldig mye vondt i magen, men helst hvis man er redd for å føde prematurt da kanskjehvis ikke så ser man det vel bare an.
3 kg er bra vektOkJeg er ikke så redd for at han skal komme nå, siden vi har målt ham til 2,6kg på UL for 2 uker siden, og siden de legger på seg ca 200g disse ukene og han da nå er ca 3kg. Men samtidig har jeg på følelsen at han har tenkt til å være noen uker til, og det er jo såklart det beste også
Bare ei uke til han ikke er prematur, godt å vite!
![]()
![]()
Kjekt med estimering syns eg. Enig med at over 3 kg, må vere ei bra vekt. Her har han blitt estimert til å vere 3,2-3,3 i morgon, 37+2, spennande å sjå om det stemmer. Ja, er vel på slutten dei skikkelig legg på seg.3 kg er bra vektdet veide jeg da jeg ble født. Min ble målt til over 3,1 kg 37+4. Er 38+2 nå så er vel 3,2 kanskje. De mente at babyene legger på seg ca 400g fra uke 37-40 trur jeg.
Ja, godt når babyen blir regnet som fullbåren. Det synes jeg er en milepæl. Drøye to uker til termin og kjenner at jeg ikke har noen hast nå, selvom det er slitsomt da. Men er triste dager om dagen pga et kjæledyr så kunne tenkt meg litt ro før fødsel. Men baby kommer når hun kommer![]()
Ja, det blir spennende å se om de har rett angående vekt jaKjekt med estimering syns eg. Enig med at over 3 kg, må vere ei bra vekt. Her har han blitt estimert til å vere 3,2-3,3 i morgon, 37+2, spennande å sjå om det stemmer. Ja, er vel på slutten dei skikkelig legg på seg.
Spennande å sjå når ho kjem, Blu-Ray. Ikkje noko godt å gå sluk lenge. Hugsa mannen sa til meg i forrige svangerskap (med nr 2), "gje ein lyd når det virkelig er fødsel". Synast ikkje det var lett, for eg synast masriene var intense. Ikkje noko stas med sjukt kjæledyr, kanskje jenta vil la deg få takke det først? Mykje lykke til!
Masse lykke til. Får håpe det skjer noko hos deg snart <3Ja, det blir spennende å se om de har rett angående vekt jajordmoren, eller jordfaren (? Det var mann
) som tok ultralyd viste meg en hvit ring rundt magen og sa at det er fett. Fortalte meg at de skal bli gode og runde til termin
så spennende å se.
Ikke sant, det er ikke så godt å vite når det er igang eller når det er masing. Hele magen blir jo påvirket og, flyr på toalettet stadig vekk. Har lest at det er fordi fordøyelsessystemet (tarmene) blir påvirket på samme måte som livmor og andre lignende muskler.
Så slitsomt er det ja. Hadde menssmerter i hele natt, men ikke maserier da. Men har stort sett vondt i magen hele døgnet, på ene eller andre måten.
Takk for det, får håpe jeg får sørge litt før fødsel ja, så ikke det blir så mye på én gang.
KjedeligHater maserier.. Går utover hele natten med søvn og når jeg først får sove på ettermiddag er jeg helt lys våken og ufattelig sliten når jeg skal legge meg igjen på kvelden .. Kjenner det i lårene, nederst på magen og i korsryggen. Verste med dette her er at jeg bare er 35 + 6 og har mange uker igjen![]()
Samme her. Hvor lenge har du igjen?Må være det jeg og har. Slitsomt og kommer uansett tid på døgnet. Er stadig vekk på do både 1 og 2...ser frem til det er over.
17 dager igjen...enn du?Samme her. Hvor lenge har du igjen?
Det er 14 dager igjen idag.17 dager igjen...enn du?
Jada, to timer med maserier istad, varte ca 1 min. Mer murringer, som satt i korsryggen. Men så dabbet det av. Tyyypisk![]()
Ja, fikk nesten forhåpningerÆrk, så kjedelig!!!