Dere som har hatt MA. Hvor raskt prøvde dere igjen?

Evamor

Elsker forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
fikk bekreftet at jeg har hatt en MA på torsdag 13.06.
Fikk medisinsk abort på lørdag som etter 12 timer endte med hjelp av gynekolog som sugde ut resten.

Hvor fort begynte dere å prøve igjen? Ser på mannen sin arbeidsplan frem over at det i juli er eneste sjangs vi evt har til å klare å bli gravide før jul.
Satte dette året som frist for å prøve på baby nr 3. Og mannen var ikke interessert i å skyve på den grensen.
Ble rotete dette men lurer på hva dere har gjort.
 
Prøvde igjen etter første mens. Gravid uke 6+3 i dag. Satt på første :happy:
 
Har prøvd med en gang etterpå. Lykke til ❤️
 
Vi prøvde med en gang. Riktignok er det ivf da, så første mulige syklus var to mnd etterpå
 
Prøvde alle gangene før første mens, ventet selvfølgelig til blødningen etter MA var over + noen dager ekstra for å være på den sikre siden.
 
Tror jeg kommer til å prøve med en gang. Er 9 dager siden nå. Og i dag har d ikke kommet noe blod.
Så krysser fingrene for at det fortsetter sånn så vi kan prøve når vi er på ferie.
Men ser at jeg kan glemme eggløsningstester. De slår ut på hormonene som er igjen.
 
Ventet en menstruasjon, ble gravid på første forsøk. Har nå en snart fire måneder gammel baby :)
 
Prøvde med en gang,ble gravid etter andre mens,32+1 i dag! Lykke til :)
 
Har også nylig hatt MA, vi skal begynne å prøve igjen med en gang. Håper det klaffer for oss begge :)
 
Prøvde med en gang :)
 
Ventet en menstruasjon, ble gravid på første forsøk. Har nå en snart fire måneder gammel baby :)
Akkurat samme her :happy: vi må ha mistet og blitt gravide på nytt omtrent samtidig ThildeM :happy:Forstod det slik på jordmora som oppdaget min MA at de hadde gått bort fra rådet om å vente, om man ønsker det er det bare å forsøke på nytt
:)
 
Akkurat samme her :happy: vi må ha mistet og blitt gravide på nytt omtrent samtidig ThildeM :happy:Forstod det slik på jordmora som oppdaget min MA at de hadde gått bort fra rådet om å vente, om man ønsker det er det bare å forsøke på nytt
:)
Tilhørte du november-gruppa? <3
 
Hadde SA, men vi begynte å prøve igjen med en gang. Nettopp fått mensen igjen etter snart 6 uker etter sa. Satser på at spiren sitter på neste forsøk.
Masse lykke til:happy:
 
Håper også at det sitter en spire snart. Men blir nok tidligst neste pp. Fikk litt spotting under el så Førde ukjent prøve da. Redd for at det skulle begynne å blø igjen. Så tiden vil vise. Lykke til du også. Kanskje vi får til å havne i samme termingruppe.
 
Back
Topp