Hvordan var symptomene før dette? Hadde dere en følelse om at noe var galt før det skjedde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat hatt min andre SA. 6-7 uker med begge. Merket ingenting før jeg plutselig blødde. I ettertid ser jeg at symptomene har vært borte et par dager. Ikke vondt i puppene lengre, ingen kvalme og trøtthet... Kom menssmerter etter at blødningene startet. Tror ikke man merker så mye såpass tidlig.
Men likevel kan man jo være gravid! Har du noe teng eller følelse?
Har kun hatt MA en gang tidligere - oppdaget i uke 10, men spira kom aldri lenger enn uke 6... Merket ikke noe før helgen før vi var på ul, da hadde jeg mistet troen :/
Nå ser det ut til at det har gått galt igjen - skal på ul på tirsdag og skal egentlig være 7+3.
Av en eller annen grunn tenkte jeg det ville være en god ide å ta en billig test til - for å forsikre meg om at det ikke hadde stoppet opp og at ul faktisk ville vise en liten, levende spire.
Steken dukket opp den, men mye svakere enn sist (hvor begge strekene var like sterke) - siden har jeg nesten gitt litt opp.
Har ikke hatt blødninger, eller smerter (ennå?) - men det har messet nok med hodet mitt til å tro at det ikke går veien :/
Jeg er litt usikker - hadde nok ikke tenkt over det hvis jeg ikke hadde tatt testen..Huff... Husker jeg og følte det sånn andre gang jeg var gravid etter første MA. Det er testen som gjorde at du nå tenker det har gått galt? Eller føler du deg mindre gravid? For det er smerter og/eller blødninger som er faresignaler..,
Har kun hatt MA en gang tidligere - oppdaget i uke 10, men spira kom aldri lenger enn uke 6... Merket ikke noe før helgen før vi var på ul, da hadde jeg mistet troen :/
Nå ser det ut til at det har gått galt igjen - skal på ul på tirsdag og skal egentlig være 7+3.
Av en eller annen grunn tenkte jeg det ville være en god ide å ta en billig test til - for å forsikre meg om at det ikke hadde stoppet opp og at ul faktisk ville vise en liten, levende spire.
Steken dukket opp den, men mye svakere enn sist (hvor begge strekene var like sterke) - siden har jeg nesten gitt litt opp.
Har ikke hatt blødninger, eller smerter (ennå?) - men det har messet nok med hodet mitt til å tro at det ikke går veien :/